مسلمان: خوشحالم به تیمی نرفتم که پرسپولیسی‌ها ناراحت شوند

هافبک سابق پرسپولیس انتخاب سایپا را یک چالش ویژه برای خودش دانست که می‌تواند در آن با آرامش فوتبالش را دنبال کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محسن مسلمان ستاره سابق پرسپولیس بعد از دو فصل حضور در سپاهان اکنون به عضویت سایپا در آمده تا به زعم خودش با آرامش بیشتری کار را دنبال کند.

مسلمان درباره حضور در سایپا گفت: بعد از صحبت‌های مثبتی که با آقای صادقی و همچنین برخی دیگر از اعضای سایپا داشتم به این نتیجه رسیدیم که اینجا می‌توانم شرایط خوبی را دنبال کنم و در سایه آرامش این تیم تنها فوتبالم را دنبال کنم.

وی ادامه داد: سایپا تیم باسابقه‌ای در فوتبال ماست و همانطور که گفتم بیشتر آرامش این تیم موردتوجه‌ام بود. می‌خواهم در این فصل بدون هجمه و فشار زیادی کار را دنبال کنم. اینجا جا دارد همچنین از مدیران سایپا و خصوصا آقای رحیمی تشکر کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهم و در فصل پیش رو عملکرد خوبی داشته باشم.

مسلمان درباره شایعاتی که درباره پیشنهاد تیم‌های مطرح و خصوصا استقلال و پرسپولیس وجود داشت گفت: از تیمی اسم نمی‌برم. اما از تمام تیم‌هایی که لطف داشتند و پیشنهاد دادند تشکر می‌کنم و در نهایت با سنجش تمامی جوانب سایپا را تیمی دیدم که می‌توانم در فصل آینده فارغ از حواشی و مسائل دیگر به فوتبال فکر کنم و کارم را دنبال کنم. از هواداران پرسپولیس هم که مثل همیشه به من لطف داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که تصمیمی نگرفتم تا دل آنها را بشکنم.

وی در پایان درباره بازی فردا بین دو تیم سایپا و پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه کارت بازی و کارهای اداری همراهی‌ام فراهم نشد و نمی‌توانم در این بازی سایپا را همراهی کنم. با این حال به استادیوم خواهم رفت. امیدوارم در ادامه فصل بتوانم شرایط خوبی در سایپا دنبال کنن و همانطور که گفتم رضایت آقای صادقی و همچنین مجموعه سایپا را برآورده کنم.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1079833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =