اطلاعیه استقلال درخصوص مطالبات شفر

باشگاه استقلال در مورد پرداخت مطالبات سرمربی آلمانی سابق خود اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ چند روز پیش بود که اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور در شبکه خبر اعلام کرد که مطالبات وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق این تیم پرداخت شده و ظرف این هفته، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال باز خواهد شد.

در حالیکه این هفته نیز به پایان رسیده و رقابت های لیگ برتر به صورت رسمی از فردا آغاز خواهد شد، در فاصله کمتر از 48 ساعت تا نخستین دیدار استقلال در لیگ بیستم، هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز نشده و آبی ها قادر به استفاده از بازیکنان جدید خود نیستند.

در همین رابطه، باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای رسمی، ضمن اعلام دوباره پرداخت کامل مطالبات شفر، در مورد بازشدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:
« به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، مسئولان باشگاه استقلال از دو هفته پیش اقدام به پرداخت مطالبات وینفرد شفر کردند که جمعه هفته گذشته کل مطالبات این مربی آلمانی به حساب وکیل او واریز شد که بر همین اساس دکتر خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی روز دوشنبه هفته گذشته از تسویه حساب با شفر خبر داد.

با این‌حال وکیل شفر اعلام کرد که بخشی از این مطالبات در حساب او ننشسته است.

پس از این اتفاق و با وجود اینکه مبلغ اعلامی از سوی وکیل شفر هنوز به حساب برنگشته بود، دکتر خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال، جهت نشان دادن حسن نیت باشگاه استقلال، اقدام به واریز مجدد این پول کرد.

باشگاه استقلال تا پایان امشب (پنجشنبه) منتظر تاییدیه وکیل شفر خواهد ماند و پس از آن از طریق فیفا باز شدن پنجره این باشگاه را پیگیری می‌کند. پیش از این باشگاه استقلال طی نامه‌هایی به فیفا، شرایط را در این خصوص اعلام کرده بود.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1079834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =