امیر دریادار سیاری: امنیت سایبری موضوع حیاتی برای نیروهای مسلح است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امنیت سایبری را موضوع حیاتی برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع(صاایران) به عنوان یکی از متغیرهای اصلی و اثرگذار ارتقای رزم همه نیروهای مسلح و بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه «توانمندی ها و محصولات شرکت صنایع امنیت فضای تبادل اطلاعات صاایران در حوزه امنیت و سایبری» اظهار داشت: سازمان صنایع الکترونیک وزارت دفاع به عنوان یکی از متغیرهای اصلی و اثرگذار ارتقای رزم همه نیروهای مسلح و بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه صاایران نقش موثری در ارتقا قدرت رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است، افزود: اگر در نیروی دریایی وارد شویم از ابتدا تا انتهای یک ناو محصولات صاایران را مشاهده می‌کنیم.

سیاری خاطرنشان کرد: در سایر نیروها از جمله نیروی زمینی، پدافند هوایی و هوایی نیز، محصولات، اقدامات و پیشرفت‌های صاایران را می‌توان مشاهده کرد که اثر مستقیم در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی دارد و بنابراین هر میزان که دست‌اندرکاران صنعت دفاعی مقتدر و فعال و توانمند و نوآور باشند قطعاً توان رزمی ارتش نیز متغیرخواهد بود.

سیاری مقوله امنیت سایبری را یک موضوع حیاتی برای نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: در تعاملات پیش رو باید به جایگاهی برسیم که بتوانیم در عرصه و تهدیدات آینده جوابگویی نیازمندی کل نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید را داشته باشیم.

وی نمایشگاه تجهیزات سایبری را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: محصولات نمایش داده شده گرچه ازنظر جسمی خیلی کوچک ولی از نظر فکری و نرم‌افزاری خیلی عظیم هستند و نشان می‌دهد که دست‌اندرکاران شرکت صاایران تهدیدات آینده را خوب شناختند و متناسب با تهدیدات آینده با برنامه ریزی دقیق به  تجهیزات و امکانات و نرم‌افزارهایی دسترسی پیدا کردند که بتواند توان رزمی نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران را تضمین و تأمین کند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =