برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای استارت‌آپی با همکاری اتحادیه مبل‌سازان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس گفت: باتوجه به ارتباطی با این اتحادیه برقرار کردیم می‌توانیم در آینده‌ای نه چندان دور دوره‌های کوتاه‌مدت، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای استارت‌آپی و کارآفرینی را با همکاری اتحادیه درودگران و مبلسازان برگزار کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حسین عباسپور در حاشیه عقد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس با اتحادیه درودگران و مبلسازان و رسته‌های زیرمجموعه شهرستان پردیس، جزئیات این تفاهم‌نامه را تشریح کرد.

وی گفت: در راستای اعتلای دانش فنی و بهبود فضای کسب و کار در کشور همراه با گسترش توان پژوهشی و آموزشی در علوم مختلف لزوم همکاری‌های مشترک دانشگاه و واحدهای صنفی و صنعتی حیاتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس اضافه کرد: در این راستا و به‌منظور تحقق این اهداف، تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه درودگران و مبلسازان و رسته‌های زیرمجموعه شهرستان پردیس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس منعقد و اجرایی شد.

عباسپور درباره موضوع این تفاهم‌نامه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به بستر مناسبی که در واحد پردیس وجود دارد، ارتباطی با این اتحادیه برقرار کردیم تا بتوانیم در آینده‌ای نه چندان دور دوره‌های کوتاه‌مدت، کارگاه‌های آموزشی و رویدادهای استارت‌آپی و کارآفرینی را با همکاری اتحادیه درودگران و مبلسازان برگزار کنیم.

به گفته وی، تدوین دوره‌های آموزشی مهارتی ویژه برای توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه از دیگر موضوعات همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه است که اجرای آن مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

این جلسه با حضور مسعود اقتداری رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبلسازان شهرستان پردیس، بیژن خسرونژاد معاون اداری مالی دانشگاه، سولماز قیصری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و محمود عمرانی مدیر پژوهش تشکیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =