ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سایپا

پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را با تغییرات زیاد و در جدال با نارنجی‌پوشان آغاز خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جدایی مهدی ترابی، علی علیپور و شجاع خلیل زاده مهم‌ترین تغییرات تیم پرسپولیس برای فصل جدید خواهد بود و البته این تیم در روزهای پایانی فصل بازیکنان دیگری را هم از دست داده بود. علیرضا بیرانوند، کریستین اوساگوآنا و آنتونی استوکس دیگر بازیکنانی هستند که نسبت به فصل گذشته در ترکیب تیم یحیی حضور نخواهند داشت و سرمربی سرخ‌ها که اکنون فینالیست لیگ قهرمانان نیز محسوب می‌شود، با جذب ستاره‌های جدید پا به لیگ بیستم گذاشته است.

حامد لک درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت تا اولین تجربه‌اش با پیراهن این تیم درلیگ برتر را پشت سر بگذارد. گلر سابق سایپا که در لیگ قهرمانان آسیا نمایشی موفق از خود به جا گذاشته، استارت خود برای اولین کلین شیت فصل با پیراهن این تیم را دنبال خواهد کرد.

در غیاب شجاع خلیل زاده که روزهای لژیونر شدنش با تجربه می‌کند، زوج خط دفاعی سرخ‌ها در این بازی را سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل خواهند داد. در سمت راست دفاعی و در شرایطی که سیامک نعمتی همچنان درگیر تست مربوط به مثبت شدن کروناست، مهدی شیری شانس حضور در این پست تخصصی را به دست آورده و در سمت چپ نیز سعید آقایی به میدان خواهد رفت.

در خط میانی باید در انتظار حضور دوباره زوج کمال کامیابی‌نیا و احمد نوراللهی بود. زوجی که طی سالیان اخیر توانسته‌اند به هماهنگی بالایی دست یافته و بر پایه آن تیم را به موفقیت برساند. در سمت راست بشار رسن و در سمت چپ نیز احسان پهلوان شانس همراهی تیم را خواهد داشت.

‌وحید امیری و مهدی عبدی نیز دو مهاجم پرسپولیس در این جدال خواهند بود. عیسی آل کثیر به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم نخواهد بود تا شانس این دو بازیکن که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایشی موفق از خود به جا گذاشته بودند، در این بازی افزایش یابد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک
محمدحسین کنعانی زادگان
سیدجلال حسینی
مهدی شیری
سعید آقایی
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
بشار رسن
احسان پهلوان
وحید امیری
مهدی عبدی

پرسپولیس در این بازی عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی، آرمان رمضانی را در اختیار نخواهد داشت و بوژیدار رادوشوویچ نیز همچنان به ایران بازنگشته است.

انتهای پیام/

منبع:ورزش  سه

کد خبر: 1079892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =