گزارش آخرین تمرین استقلال پیش از دیدار با مس رفسنجان

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی ان تیم بازیکنان را به آرامش و فضایی دور از حاشیه دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته اول مسابقات لیگ برتر در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

* پیش از آغاز تمرین محمود فکری در صحبت‌هایش که ۷ دقیقه طول کشید از بازیکنان خواست با تمام وجود خود را آماده بازی فردا کنند تا گام نخست را محکم بردارند. او از شاگردانش خواست تا بی توجه به حواشی، تنها به بازی فردا فکر کنند و برای شاد کردن دل هواداران تلاش کنند. فکری با توجه به باز نشدن پنجره استقلال یک روز قبل ا بازی هفته اول، این صحبت‌ها را با بایکنان تیمش انجام داد.

* در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان استقلال زیر نظر کادر فنی به مرور یک تاکتیک تهاجمی مشغول شدند. فکری در جریان این بخش از تمرین، نکات مد نظرش جهت بهتر اجرا شدن این تاکتیک‌ها را بیان می‌کرد.

* داریوش شجاعیان در تمرین امروز هم غایب بود.

* بخش اصلی تمرین امروز به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت، پس از مرور یک تاکتیک تهاجمی، بازیکنان به سرد کردن روی تشک مشغول شدند. در همین زمان چند بازیکن استقلال زیر نظر مرفاوی و عمران‌زاده به زدن ضربات ایستگاهی مشغول شدند.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی در شرایطی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که تکلیف بازیکنان جدید این تیم مثل مظاهری، مرادمند، نادری، موسوی، مرادی، کریم زاده، مهدی پور و ... به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مشخص نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =