واکنش کرملین به گزارش‌ها درباره ابتلای پوتین به پارکینسون

کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، ادعای نشریه انگلیسی درباره ابتلای «ولادیمیر پوتین» به بیماری پارکینسون و برنامه‌ وی برای کنار رفتن از قدرت در ماه ژانویه را «چرند» توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز جمعه ادعای روزنامه «سان» انگلیس درباره قصد «ولادیمیر پوتین» برای کناره‌گیری از سمت ریاست‌جمهوری روسیه به دلیل ابتلا به پارکینسون را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، پسکوف اطمینان داد که پوتین هیچ نوع مشکل سلامتی و همچنین برنامه‌ای برای کناره‌گیری از قدرت ندارد.

پسکوف در پاسخ به سوالی در همین خصوص گفت: وضع سلامتی او عالی است.

او در واکنش به گزارش ادعایی نشریه انگلیسی هم گفت: چیزی برای گفتن وجود ندارد. (این گزارش) کاملاً چرند است. رئیس‌جمهور در صحت و سلامت است.

نشریه سان مدعی شده بود رئیس‌جمهور روسیه نشانه‌هایی از ابتلا به پارکینسون دارد و با توجه به اینکه خانواده‌اش نفوذ زیادی روی او دارند‏، از وی خواسته‌اند از قدرت کناره‌گیری کند.

 روزنامه «دیلی میل» انگلیس هم نوشت منابع آگاه در مسکو گفته‌اند رئیس‌جمهور روسیه در میان نگرانی‌ها درباره ابتلای احتمالی به بیماری پارکینسون‌‏ در ماه ژانویه از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1079945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =