تهران رنگارنگ می شود

رنگ تهران خاکستری است اما شاید بتوان با تشویق شهروندان از استفاده از رنگهای مختلف ، روحیه آنان را نیز بالا برد، این یکی از اهداف کم هزینه و پربازده شهرداری تهران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه بازدید از کوچه رنگی محله دستغیب منطقه ۹ شهرداری تهران گفت: شهر تهران رنگ خاکستری را به ذهن متبادر می کند در حالی که استفاده از رنگ کم هزینه ترین کار برای عوض کردن روحیه مردم شهر است مخصوصا که اهالی محل هم مشارکت کنند. در دنیا بدترین نقاط شهر  را با استفاده از رنگ به محل بازدید و جاذبه توریستی تبدیل  کرده اند.

وی افزود: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد و مردم همه رنگ و زیبایی را دوست دارند و با این روش می توان شهر را قابل تحمل کرد.

حناچی به پروژه کوچه رنگی محله دستغیب اشاره کرد و گفت: این پروژه در این محله به صورت آزمایشی اجرا شده و اصل این کار این است که شهروندان خودشان انجام دهند و شهرداری تسهیل کننده باشد.

وی ادامه داد: شهر می تواند به رنگ های مختلفی در بیاید و با رنگ زیباتر شود ما می توانیم با رعایت اصول زیبایی شناسی و ترکیب رنگ ها قدری شرایط سخت زندگی شهری را تلطیف کنیم. این یک پروژه آزمایشی است و مهم این است که با مشارکت اهالی و بچه های محل اتفاق افتاده است.

حناچی گفت: خیلی از مناطق شهر را  که اهالی ان  احساس می کنند فراموش شده اند و محیط زندگیشان آزار دهنده است می توان با استفاده از رنگهای مختلف تلطیف کرد. این روش کم هزینه و پر بازده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، شهردار تهران در حاشیه بازدید سرزده خود از پروژه با اهلی محل درباره مسائل و مشکلاتشان گفتگو کرد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =