بازی با مس رفسنجان آسان نیست/نمیتوانیم از نفرات جدید استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش کار سختی در بازی با مس رفسنجان در پیش دارد، گفت: اگر تا فردا محرومیت استقلال رفع شود می‌توانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان حاضر شد و ضمن تشریح شرایط تیمش، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فکری گفت: برای تیم استقلال هیچ مسابقه‌ای آسان نیست. همه تیم‌هایی که برابر استقلال بازی می‌کنند با انگیزه هستند. همان انگیزه برای ما مشکل ساز می‌شود. مس رفسنجان یکی از تیم‌هایی بوده که با اقتدار به لیگ برتر صعود کرده است و حقش هم صعود بوده است. شناخت خوبی از این تیم دارم و بازیکنان توانمندی دارند. این‌طور نیست که بگوییم قرعه خوبی برای استقلال رقم خورده است.

وی افزود: باید با تمام تلاش وارد بازی شویم و با جنگندگی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

سرمربی استقلال در خصوص سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: محمد ربیعی را خیلی سال است می‌شناسم و از تفکرات هم شناخت داریم. امیدوارم در زمین بازی خوبی از طرف دو تیم بدون حاشیه انجام شود و در آخر ببینیم چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

فکری درباره محرومیت استقلال و احتمال حضور بازیکنان جدید در ترکیب تصریح کرد: بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ربطی به کادر مربیان و پزشکی ندارد ولی از بازیکنان جدید تا باز شدن پنجره نمی‌توانیم استفاده کنیم. اگر تا فردا مجوز صادر شود از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم و اگر نشد بازیکنان بسیار خوب دیگری داریم که در این مسابقه به مشکل نخوریم.

وی در خصوص غیبت تماشاگران در ورزشگاه یادآور شد: تیم‌ها تقریباً یک نیم فصل بدون تماشاگر بازی کرده‌اند. این در مجموع قشنگ نیست. استادیوم با سر و صدا و شور و حال تماشاگران جذاب‌تر می‌شود. هم من و هم بازیکنان استقلال می‌دانیم که هواداران پرشماری داریم که منتظر برد تیم هستند. آنها چه در استادیوم باشند چه در منزل قلب و وجودشان را کنار خودمان احساس می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره غایبان تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: داریوش شجاعیان تنها مصدوم استقلال است که در بازی با مس رفسنجان حضور ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =