نویدکیا: قلعه‌نویی سپاهان را می‌شناسد

سرمربی سپاهان گفت: مسئولیت سنگینی را قبول کرده‌ام و موظف هستم با تمام وجودم در خدمت تیمم باشم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به این دلیل که تغییرات زیادی از لحاظ بازیکن نداشتیم، کارمان سخت‌تر است چراکه قلعه نویی دو سال مربی تیم ما بود و اغلب این بازیکنان را خودش جذب کرده و خیلی خوب تیم ما را می‌شناسند که این کار ما را سخت می‌کند. تیم گل گهر بازیکنان زیادی را جذب کرده و تیم باکیفیت‌تری نسبت به سال گذشته شده و با مدیریت قلعه نویی شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد. بازی سختی داریم و باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

او درباره غایبان سپاهان گفت: دو بازیکن ما مشکل دارند. یکی محبی است که جراحی کوچکی روی زانویش کرده است. با این که او می‌تواند به ما کمک کند اما ترجیح دادم تا این بازیکن به شرایط ایده‌آل‌تری برسد. ولسیانی را هم نداریم چراکه یک کشیدگی در پایش دارد.

سرمربی سپاهان در خصوص اولین تجربه مربی‌گریش در لیگ برتر هم گفت: اگر بخواهم واقعیتش را بگویم، این تجربه مقداری استرس دارد چرا که مسئولیت سنگینی است. شاید اگر از تیم‌های پایین‌تری شروع کرده بودم، وضعیت بهتر بود. پایین‌تر نه از لحاظ تیم ضعیف‌تر بلکه جایی بودم که هوادار کمتری داشت و انتظارات کمتری در آن‌جا بود. اینگونه راحت‌تر می‌توانستم کار کنم ولی مسئولیت سنگینی قبول کرده‌ام و موظف هستم با تمام وجودم در خدمت تیمم باشم و سعی کنم بهترین تصمیمات را بگیرم.

او در پایان گفت: امیدوارم کمتر اشتباه کنم. واقعیت این است که استرس وجود دارد ولی سعی می‌کنم بهتر عمل کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =