فیروزی: سیاست‌های خصمانه آمریکا باید تغییر کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه چه فردی رئیس جمهور آینده آمریکا شود برای ما تفاوتی ندارد، مهم سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکایی است که باید تغییر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رحمت الله فیروزی پوربادی با بیان اینکه نتایج انتخابات آمریکا تاثیری در سیاست های ایران ندارد، بیان کرد: دیدگاه همه ما مطابق دیدگاه حضرت آقا می باشد. همان طوری که رهبری تاکید داشتند برای ما فرقی نمی کند که ترامپ در انتخابات پیروز شود یا بایدن اکثریت آرا را کسب کند ما به هیچکدام از این افراد اعتمادی نداریم.

نماینده مردم نطنز در مجلس در ادامه با بیان اینکه «به طور کلی باید سیاست های کلان و خصمانه آمریکا علیه ملت ایران تغییر کند» تصریح کرد: سیاستگذاری ما متاثر از نتایج انتخابات آمریکا نمی باشد و قطعا ما بر حسب شرایط هر اقدامی را که به نفع مردم باشد انجام می دهیم. ما هیچ گاه سیاست های خصمانه ای علیه هیچ کشوری نداشتیم. اگر دولتمردان آمریکا نیز در رفتارها و سیاست های زورگویانه و خصمانه خود علیه ملت ایران تجدید نظر کنند آن گاه ما نیز می توانیم در سیاست های خود تجدید نظر کنیم.

فیروزی در پایان تاکید کرد: به هر حال اینکه چه فردی رئیس جمهور آینده آمریکاست برای ما تفاوتی ندارد مهم شیوه رفتار دولتمردان آمریکا می باشد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1079976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =