حمله تند شجاع خلیل‌زاده به کامبیز دیرباز

شجاع خلیل‌زاده خطاب به کامبیز دیرباز گفت: شمایی که نمی‌دانی فوتبال چیست به چه حقی درباره من حرف می‌زنی؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ جدایی شجاع خلیل زاده با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبه رو شد. حتی برخی از سلبریتی‌ها هم نسبت به این اتفاق موضع گرفتند که کامبیز دیرباز هم یکی از این افراد بود. این بازیگر پرسپولیسی مطرح سینما در پستی به انتقاد از این بازیکن پرداخته بود و کنایه‌ای تند به بوسه شجاع به لوگوی باشگاه الریان داشت.

شجاع خلیل‌زاده درباره پست دیرباز به ایلنا گفته: من اصلا این آقا را نمی‌شناسم و دلیلی نمی‌بینم جوابش را بدهم. من فقط باید جواب هوادار واقعی پرسپولیس را بدهم. آقای کامبیز دیرباز شما یک نفر درباره من حرف نزن و نخواه که با گفتن اسم من و همچنین پرسپولیس دنبال فالوئر باشی. شمایی که نمی‌دانی فوتبال چیست به چه حقی درباره من حرف می‌زنی؟ شمایی که قطعا اگر کارگردان یا تهیه کننده‌ای به تو ۵۰میلیون بیشتر بدهد فیلم را رها می‌کنی و به سراغ فیلم دیگری می‌روی درباره فوتبال و من صحبت نکن. من کوچیک همه هواداران واقعی پرسپولیس هستم ولی هواداری که دلش با تیم است و برای آن زحمت می‌کشد نه شمایی که فقط دنبال این هستی تا از کنار فوتبال و پرسپولیس هم به نوایی برسی.

مدافع پرسپولیس بوسیدن لوگوی باشگاه را یک خواسته از سوی مدیران الریان می‌داند و در این‌باره هم می‌گوید: من سه سال در پرسپولیس بودم. یک ثانیه برای تیم کم نگذاشتم. از همه بیشتر فحش خوردم. چرا؟ چون نمی‌خواستم کسی حق تیمم را بخورد. چون در کنار فوتبال برای هوادار تیمم هم وقت می‌گذاشتم. وقتی تمرین تمام می‌شد با تمام خستگی و شاید مصدومیتی که داشتم ساعت‌ها بدون منت در استادیوم می‌ماندم و به خواسته آن‌ها برای عکس و امضا و حتی حرف زدن و درد دل گوش می‌دادم. من خودم را قبل از بازیکن پرسپولیس بودن، هوادار می‌دانستم. من با مصدومیت و درد برای تیم بازی کردم. از پزشک پرسپولیس هم نه، بروید از پزشک استقلال و آقای دکتر نوروزی بپرسید که چه آسیب‌هایی داشتم و چطور بازی می‌کردم. بپرسید قبل از حضور در آسیا چه مدارک پزشکی را نشان دادم و چه گفت. من هیچ‌وقت برای پرسپولیس کم نگذاشتم و هیچ‌وقت شرمنده نیستم. منتی هم نمی‌گذارم ولی شما بگویید وقتی قرارداد می‌بندید و مدیر باشگاه از شما درخواست می‌کند چه باید بگویید؟ همین دوست عزیزی که کنایه می‌زند بهتر می‌تواند درباره قرارداد و خواسته کارفرما توضیح بدهد. خودش بعد از عقد قرارداد با کارگردانی می‌تواند بگوید من این‌جا خوشم نمی‌آید و این کار را نمی‌کنم یا هر چیز دیگری؟ من هیچ‌وقت در زمانی که در پرسپولیس بودم برای تیم نگذاشتم و وجدانم کاملا راحت است اما سخت نیست کسی را بخواهند به این شکل خراب کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Fati IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      0 0
      شجاع برای من واقعا الگوی زندگیه