لزوم اتحاد و یکپارچگی در درون نیروهای انقلاب و تزریق اتحاد به جامعه

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در بیانیه‌ای اعلام کرد: گاهی اوقات موضع‌گیری‌ها و انتقادات که می‌تواند در فضای صمیمی و خیرخواهانه موجب کمال مجموعه انقلابی شود، چنانچه رسانه‌ای شده و با ارزیابی ناقص صورت پذیرد، صدمات و خسارات جبران‌ناپذیری را موجب می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی درباره لزوم اتحاد و یکپارچگی در درون دانشگاه و نیز تزریق اتحاد به جامعه بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است: بسیج اساتید شجره طیبه‌ای بوده که در مجموعه دانشگاهی کشور با تلاش و مجاهدت مخلصانه خود سعی در تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و منویات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دارد و الحق که تاکنون در این زمینه خوش درخشیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: لزوم اولویت شناسی و غفلت نکردن از دشمنان داخلی و خارجی جریان انقلابی‌گری در کشور همواره مدنظر بسیج اساتید بوده و در ادامه مسیر هم چنین خواهد بود.

در این بیانیه عنوان شده است: دانشگاه آزاد اسلامی در دوران جدید مدیریت خود با ریاست استاد بسیجی دکتر طهرانچی فعالیت‌های آرمان‌خواهانه خود را در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و نیز همراهی و همدلی مجموعه‌های انقلابی کشور ازجمله بسیج اساتید در پیش گرفته و به برکت همین همدلی و هم‌افزایی با وجود مشکلات فراوان، توفیقات فراوانی کسب کرده است.

در این بیانیه مطرح شده است: مسلماً کم‌رنگ شدن این هم‌افزایی موجب دلسردشدن علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان تحقق آرمان‌های نظام در مجموعه دانشگاهی به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد. گاهی اوقات موضع‌گیری‌ها و انتقادات که می‌تواند در فضای صمیمی و خیرخواهانه موجب کمال مجموعه انقلابی شود، چنانچه رسانه‌ای شده و با ارزیابی ناقص صورت پذیرد، صدمات و خسارات جبران‌ناپذیری را موجب شود.

در این بیانیه متذکر شده است: درباره اظهارنظر و صدور بیانیه‌هایی درباره افزایش حق سرپرستی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی_ که گاهی ممکن است بدون اطلاع زیرمجموعه‌های مربوطه نیز صادر شده باشد_ نکاتی حائز اهمیت بوده که به نظر می‌رسد مغفول واقع شده و توجه به آن می‌تواند راهگشا باشد.

در این بیانیه اضافه شده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی اطلاعی از صدور بیانیه رسانه‌ای شده نداشته؛ بنابراین صدور بیانیه‌ها با فضای همفکری ارکان می‌تواند راهگشا باشد. این اقدام در حوزه شفاف‌سازی حقوق‌های پرداختی مسئولان بوده و با حذف کارانه‌های پرداختی نامتقارن عدالت نسبی در پرداخت‌های مسئولان و مدیران دانشگاه را در کشور در پی خواهد داشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این اقدام (افزایش حق سرپرستی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی) مصوبه سال ۹۲ هیئت امنا دانشگاه بوده و جزء اقدامات قانونی مجموعه است. در مصوبه افزایش حق مسئولیت‌ها دریافتی مجموعه سازمان مرکزی با توجه به حذف کارانه تغییر خاصی نکرده؛ ولی مجموعه‌های استان و شهرستان‌ها حسب تلاش واحد افزایش یافته است.

در این بیانیه تأکید شده است: مهم‌ترین نکته این اقدام افزایش حق مسئولیت در استان برای همه مسئولان برای نخستین‌بار بوده و مختص هیئت رئیسه واحدها نیست و تا پایین‌ترین سطح مسئولیتی واحدها و مراکز را شامل می‌شود اعم از مسئول، کارشناس مسئول، رئیس اداره و مدیر که سالیان سال این مجموعه کارمندی از افزایش حق مسئولیت بهره‌مند نشده‌اند.

در قسمت دیگری از این بیانیه بیان شده است: استادان بسیجی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی از اقداماتی که در راستای حرکت دانشگاه به سمت عدالت بوده حمایت می‌کند و امیدوار است با روند مدیریت مالی بهینه‌ای که در دستور کار سازمان مرکزی قرار گرفته و نیز با همکاری و اختصاص منابع لازم از سوی دولت و وصول مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از آن شاهد ارتقای معیشت کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز باشیم.

این بیانیه آورده است: البته بدیهی است همه مصوبات در همه سازمان‌ها اشکالات احتمالی دارد و این در فضای نقد همدلانه به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1079996

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =