وزیر ورزش و جوانان درباره الزام مشاوره پیش از ازدواج و قانونی شدن آن اظهار کرد: ابتدا باید یک شورای هماهنگی بین کلیه وزارتخانه‌ها و نهادهای متولی ایجاد شود تا از این طریق مسایل مالی و روشهای نظارت و ... مورد برسی قرار گیرد چراکه امکان دارد از نظر حقوقی عوارضی را به همراه داشته باشد اما ما با کلیت آن مخالف نیستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود سلطانی‌فر در نشست با اعضای کمیته علمی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده، گفت: باید در نظر گرفت که با الزامی شدن مشاوره‌های پیش از ازدواج آیا مراکز مشاوره توان تحت پوشش قرار دادن تمامی افراد را دارند یا خیر؟ چراکه بسیاری از ازدواج‌ها مربوط به مناطق روستایی است و بعضا برای افراد مقدور نیست که برای مشاوره به دفاتر شهری مراجعه کنند و اینگونه امکان افزایش تخلفات و عوارض ناشی از این تصمیم افزایش می یابد.

وی افزود: همچنین باید فرهنگ اقوام در نقاط مختلف کشور را مورد توجه قرار داد و باید ارزیابی کرد در صورت قانونی شدن این مشاوره‌ها آیا تبعات و عوارض ثانویه‌ای بر کشور تحمیل می‌شود یا خیر؟. 

وزیر ورزش و جوانان درباره معافیت مالیاتی مراکز مشاوره ادامه داد: لایحه قانون مالیات های مستقیم در دولت در حال تصویب است که ما می‌توانیم در آنجا معافیت مالیاتی مراکز مشاوره را مطرح کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =