کاهش نوسانات بازار نیازمند عزم ملی و حرکت جهادی است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کل کشور گفت: نیروی انتظامی همواره برای برقراری امنیت تلاش خود را کرده است؛ اما برای کاهش نوسانات و التهابات در فضای اقتصادی و بازار نیازمند عزم ملی و حرکت جهادی از سوی همه ارکان نظام هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به‌همراه قاسم نوده فراهانی ریٔیس اتاق اصناف تهران به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار ریٔیس فراکسیون کارآفرینان ضمن تشکر از اقدامات نیروی انتظامی در خصوص اقداماتش در راستای کنترل امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره توانسته آرامش آفرینی لازم را برای کاهش التهابات در جامعه به‌خصوص در این فضای نابسامان اقتصادی داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همین روند و برنامه ریزی های مدون که توسط این نیرو در کشور صورت گرفته است و همراهی های روز افزون فرماندهی مدبر این نیرو، شاهد توسعه ثبات و امنیت خاطر بیشتر در جامعه بخصوص در جامعه کارآفرینان، اصناف و صنعتگران باشیم.

عضو هیات ریٔیسه مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به آسیب های ناشی از نوسانات مختلف که در بازار و صنایع به دلیل عدم ثبات ارز به وجود آمده است اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با تمام فراکسیون و کمیسیون های تخصصی خود در تلاش است تا نسبت به رفع موانع و مشکلات کارآفرینان، صنعتگران و اصناف اقدامات مناسبی را که تاثیر آن را در جامعه شاهد باشیم انجام دهد.

وی افزود: مجلس در زمینه قانونگذاری و نظارت آنچه که وظیفه دارد را به نحو احسن انجام خواهد داد اما برای کاهش مشکلات اقتصادی، نیازمند یک عزم جدی و حرکت جهادی از سوی همه ارکان نظام به ویژه دولت است زیرا بازوی اجرایی کشور که در این زمینه با مردم سروکار دارد دولت است و مجلس فقط می تواند با تصویب قوانین و نظارت بیشتر به قوه مجریه کمک دهد.

در این دیدار نوده فراهانی ریٔیس اتاق اصناف تهران با ارایٔه گزارشی از ۱۳۵ صنف فعال در تهران و نیز گفتن مشکلات آنها  از همکاری های نیروی انتظامی در بر قراری نظم و امنیت در التهابات گذشته بازار تشکر کرد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1080076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =