اساتید بسیجی برای پیشرفت صنایع دریایی وارد عرصه شدند

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با تاسیس گروه علمی اقتصاد دریامحور، به صورت علمی در حوزه صنایع دریایی ورود کرده و برای پیشرفت کشور گام برمی دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اهمیت صنایع دریایی در پیشرفت کشور، وجود مرزهای دریایی وسیع کشور و از طرفی لزوم بهره‌برداری پایدار از منابع گسترده آبی در راستای رشد و پیشرف اقتصادی موجب شده تا بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، گروهی را با عنوان گروه اقتصاد دریامحور تاسیس کند تا بتوان با استفاده از اساتید و نخبگان این حوزه برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

در همین راستا با تاسیس این گروه، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، مسعود مرادی عضو هیئت علمی پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی و هواشناسی را طی حکمی به عنوان مسئول گروه علمی اقتصاد دریا محور منصوب کرد.

در حکم مرادی آمده است:

نظر به اهمیت صنایع دریایی در پیشرفت کشور و نیز وجود مرزهای دریایی وسیع کشور و از طرفی لزوم بهره برداری پایدار از منابع گسترده آبی در راستای رشد و پیشرف اقتصادی انتظار می رود ضمن شناسایی منابع طبیعی و مالی محیط های دریایی کشور با بهره گیری از اساتید مجرب در این حوزه و استفاده از ظرفیت های آن پژوهشگاه و سایر مراکز علمی مرتبط به ارائه راهکارهای علمی و اجرایی مبادرت ورزید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =