جدول رده بندی لیگ بیستم:استقلال در رده چهارم ایستاد

تیم نساجی مازندران با توجه به برتری مقابل آلومینیوم اراک به صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال صعود کرد و در پایان هفته اول این رتبه را حفظ کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران عصر روز گذشته(جمعه) با برگزاری 4 دیدار به صورت رسمی آغاز شد. در نخستین بازی تیم سایپا از پرسپولیس میزبانی کرد و برابر قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان هم با هدایت رحمان رضایی از فولاد خوزستان میزبانی کرد که دو تیم به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند. یکی دیگر از مسابقات امروز هم با تساوی به پایان رسید. تیم تراکتور که در بارش شهر تبریز از نفت مسجد سلیمان میزبانی کرد بدون گل برابر حریفش متوقف شد.

تیم نساجی مازندران شروع موفقی با وحید فاضلی داشت و در زمین آلومینیوم اراک با نتیجه سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد تا به عنوان تنها تیمی که امروز به برتری رسید به لطف سه امتیاز کسب شده در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

در روز دوم مسابقات تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی پذیرای مس رفسنجان بود که با نتیجه دو بر صفر مقابل حریفش به پیروزی رسید. تیم گل گهر سیرجان با هدایت امیرقلعه نویی مقابل سپاهان اصفهان قرار گرفت و با نتیجه سه بر یک میهمانش را درهم کوبید. همچنین شهرخودرو مشهد هم در بازی خانگی با نتیجه سه بر صفر ماشین سازی را از پیش رو برداشت. ناگفته نماند که دیدار بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران در این هفته لغو شده بود.

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته اول را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

کد خبر: 1080133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =