اختلاسگران موضوع سریال طالبی شد!

تصویربرداری مجموعه‌های تلویزیونی ادامه دارد و اولین فیلم از پشتِ صحنه سریال «طلاق» رعایت پروتکل‌های بهداشتی را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، چندی است سریال ابوالقاسم طالبی در سکوتِ خبری جلو می‌رود. سریالی که به گفته قطب‌الدین صادقی یکی از بازیگرانش وارد ماجرای اختلاس‌گرها می‌شود. سریالی که به دلیل شیوع کرونا، چند ماهی متوقف شده بود و مدتی است دوباره جلوی دوربین رفته تا خودش را هرچه‌ زودتر مهیای آنتن کند.

کارگردانی که پس از ساخت دو مجموعه "بازگشت پرستوها" و "به کجا چنین شتابان" به تلویزیون برگشته و موضوع فساد اقتصادی و اختلاسگرها را با خودش آورده است. حتماً مثل خیلی از کارهای سینمایی‌اش همچون "قلاده‌های طلا" و "یتیم‌خانه ایران" سر و صداهایی به پا خواهد کرد؛ هنوز نیامده گمانه‌زنی‌هایی به دنبال داشته که تا چه حد این کارگردان می‌تواند وارد مفاسد اقتصادی شود. 

در کنار مجید واشقانی، حمید گودرزی، پیام دهکردی، ناصر آقایی، بهار محمدپور، هدیه رضایی، نیلوفر کیارستمی، عسل غروی و خیلی‌های دیگر، نام قطب‌الدین صادقی می‌درخشد. او نقش وکیل یکی از این اختلاسگرها را برعهده دارد که در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم درباره این سریال توضیحاتی داد. 

او درباره "طلاق" ابوالقاسم طالبی و بازگشتش با این سریال به تلویزیون، گفت: عنوان دیگر این سریال "اژدهای هفت‌سر" بود که به من پیشنهاد شد. فیلمنامه را خواندم خوشم آمد. چون دغدغه و کار کارگردانش را می‌شناختم. وقتی در "یتیم‌خانه ایران" دغدغه آگاه‌سازی مخاطب نسبت به بخشی از تاریخ که مطرح نشده، را داشت و با چه وسواس و دقتی کار می‌کرد اینها برای من و حضورم موثرند و حائز اهمیتند. من در این سریال نقش وکیل یکی از این آقایان اختلاسگر را بازی می‌کنم. 

در روزهایی که بسیاری بر این باورند باید جلوی فیلمبرداری سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی گرفته شود اما مخاطبین تمامِ چشم و چراغ‌شان در تعطیلی سینما و تئاتر و موسیقی به تلویزیون است. تلویزیونی‌ها هم در تدارکی رنگین برای ماه‌های آینده‌اند. یکی از این کارها سریال "طلاق" ابوالقاسم طالبی است که با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =