رکورد منفی برای قهرمان لیگ/ وقتی تازه واردها از قدیمی‌ها سبقت می‌گیرند

هفته اول بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر با ثبت «اولین»های این دوره از مسابقات برگزار شد که طی آن چند مربی تازه وارد توانستند نتایجی بهتر از قدیمی‌ها کسب کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوی(ایسکانیوز)؛ روز دوم از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۳ بازی پشت سر گذاشته شد و نساجی به لطف پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه بهترین تیم هفته اول و اولین صدرنشین لیگ بیستم شد. این اولین صدرنشینی نساجی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر است که با یک مربی باتجربه، اما تازه کار در سرمربیگری به اسم وحید فاضلی اتفاق افتاد.

فاضلی به همراه رحمتی، نویدکیا، ربیعی، رضایی و بیاتلو مربیانی هستند که در این فصل از مسابقات برای اولین بار سرمربیگری لیگ برتر را تجربه می‌کنند.

بهترین تیم
در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر ۳ تیم توانستند ۳ بار دروازه حریفان خود را باز کنند. گل گهر با نتیجه ۳ بر یک سپاهان را شکست داد، و شهرخودرو و نساجی با نتایج مشابه ۳ بر صفر به ترتیب ماشین سازی و آلومینیوم اراک را مغلوب کردند. از آنجایی که پیروزی نساجی در خانه حریف و در شرایط میهمانی به دست آمد، می‌توان این تیم را بهترین تیم هفته اول دانست.

بهترین گلزن
در هفته اول دو بازیکن توانستند هر کدام ۲ بار گلزنی کنند تا شاهد دو دبل در هفته اول باشیم. دارکو بیدوف مهاجم ۳۱ ساله و صربستانی ذوب آهن به همراه امین قاسمی نژاد از شهرخودرو بهترین گلزنان در هفته اول بودند. به نظر می‌رسد

بهترین پاسور
کریم اسلامی مهاجم تیم نساجی با اینکه در هفته اول گل نزد، اما با ۲ پاس گل عملکردی مطلوب داشت. این مهاجم در هفته اول عنوان بهترین گلساز را به خود اختصاص داد.

بهترین بازیکن
امین قاسمی نژاد مهاجم تیم شهرخودرو نه تنها ۲ بار برای تیمش گلزنی کرد، بلکه در دقیقه ۹۳ یک پاس گل هم داد تا با تاثیر مستقیم روی هر ۳ گل تیمش بهترین بازیکن در هفته اول باشد. گادوین منشا و یونس شاکری مهاجمان تیم گل گهر به همراه حسن جعفری مدافع شهرخودرو نیز هر کدام با یک گل و یک پاس گل به همراه دارکو بیدوف مهاجم ذوب آهن با ۲ گل، دیگر تاثیرگذاران هفته اول بودند.

زودهنگام و دیرهنگام ترین گل
زودهنگام و دیرهنگام ترین گل هر دو در یک بازی رخ داد. در دیداری که بین ذوب آهن و فولاد در فولادشهر انجام شد، فولادی‌ها یک بار در دقیقه ۱۰ و یک بار در دقیقه ۹۷ گل زنی کردند که هر این دو گل زودهنگام و دیرهنگام ترین گل در هفته اول مسابقات بود.

در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به جز گلی که فولادی‌ها در دقیقه ۹۷ زدند و این دیرهنگام ترین هفته بود، ۲ گل دیگر بعد از دقیقه ۹۰ به دست آمد. یک بار میلاد کمندانی از نساجی در دقیقه ۹۲ دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد و یک بار هم حسن جعفری از شهرخودرو در دقیقه ۹۳ دروازه ماشین سازی را باز کرد.

خشن‌ترین تیم
خشن‌ترین تیم در هفته اول پرسپولیس بود که با دریافت ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز این عنوان را به خود اختصاص داد و بعد از آن نیز تیم استقلال با دریافت ۴ کارت زرد، دومین تیم خشن در هفته اول بود. در این هفته جمعاً ۲۸ بار کارت‌های رنگی از جیب داوران خارج شد که ۲ بار رنگ این کارت‌ها قرمز بود که این کارت‌های قرمز نصیب بازیکنان آلومینیوم اراک و پرسپولیس شد.

خشن‌ترین بازیکن
خشن‌ترین بازیکن هفته هم کمال کامیابی نیا هافبک میانی سرخ پوشان است که در جریان بازی ۲ بار کارت زرد و در نهایت نیز کارت قرمز گرفت. نام کامیابی نیا همچنین به عنوان اولین اخراجی فصل نیز در بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر ثبت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =