مهاجمی که رقیب جدی ستاره استقلال شد

دارکو بییدوف می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ بیستم باشد و شاید بتوان از حالا رقابت دو آسمانخراش فوتبال ایران یعنی شیخ دیاباته و دارکو بیدوف برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر را جذاب دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجوی(ایسکانیوز)؛ تیم فولاد که یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود، به لطف پنالتی ثانیه‌های پایانی ساسان انصاری موفق شد یک امتیاز از دیدار مقابل ذوب‌آهن کسب کرده و از شکست فرار کند. در این دیدار، دارکو بییدوف مهاجم بلندقامت و ۱۹۱ سانتی‌متری ذوبی‌ها، به فاصله ۳ دقیقه دو بار دروازه محسن فروزان را باز کرد تا شاگردان رحمان رضایی در آستانه کسب پیروزی قرار بگیرند ولی پنالتی عجیبی که مرجان‌زاده داور مسابقه برای فولادی‌ها گرفت، مانع از کسب ۳ امتیاز توسط ذوب‌آهن شد.

نکته مهم این دیدار، درخشش دارکو بییدوف مهاجم توانمند ذوبی‌ها بود که توانست در این دیدار دبل کند. بییدوف که در زمان حضور میودراگ رادولوویچ سرمربی سابق ذوب‌آهن و در نقل و انتقالات نیم‌فصل دوم فصل گذشته به این تیم پیوست، در همان لیگ قبل نیز برای تیمش مثمرثمر بود. بییدوف در لیگ نوزدهم به‌طور کلی در ۱۰ دیدار برای ذوب‌آهن به میدان رفت که از این تعداد در شش مسابقه توانست بیشتر از ۶۰ دقیقه برای تیمش بازی کند و در این مدت، ۵ بار برای ذوب‌آهن گلزنی کرد که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بییدوف که بیشتر دوران ورزشی‌اش را در دسته یک و دسته دوم صربستان گذرانده است، مدتی در لیگ کشورهای مقدونیه و مدت بسیار کوتاهی نیز در لیگ بلژیک به میدان رفته است. این بازیکن ۳۱ ساله که از تیم راد بلگراد به ذوب‌آهن پیوست، می‌تواند یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی لیگ بیستم باشد و شاید بتوان از حالا رقابت دو آسمانخراش فوتبال ایران یعنی شیخ دیاباته و دارکو بییدوف برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر را جذاب دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =