بی‌تفاوتی پرسپولیس در مقابل کارت قرمزهای بازیکن خاص!

کمال کامیابی نیا با اخراج در بازی مقابل سایپا تبدیل به یکی از خشن ترین بازیکنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل سایپا در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسید که کمال کامیابی نیا از سوی داور بازی دوبار اخطار گرفت تا در دقیقه ۷۹ از زمین مسابقه اخراج شود.

هافبک دفاعی سرخپوشان پایتخت که در سال‌های گذشته یکی از ارکان ثابت موفقیت‌های این تیم در مسیر پوکر قهرمانی بود پنجمین کارت قرمز خود را در با پیراهنم پرسپولیس در لیگ برتر دریافت کرد تا در کنار شیث رضایی تبدیل به خشن‌ترین بازیکن این تیم در تاریخ لیگ برتر شود.

کامیابی نیا در حالی پرسپولیس را در ۱۰ دقیقه پایانی بازی با سایپا ۱۰ نفره کرد که در ۶ ماه گذشته هر ۱۷۶ دقیقه یکبار اخراج شده است.

آمار غیرمعقولانه برای بازیکنی که تاثیر بسزایی در میانه میدان دارد و می‌تواند پرسپولیس را برای ارائه بازی رو به جلو کمک کند.

باشگاه پرسپولیس نیز نه تنها برخوردی با اخراج‌های کامیابی نیا در طول این مدت نداشته است بلکه هر بار داوری را عامل اصلی در ۱۰ نفره شدن این تیم عنوان کرده است. رفتاری که می‌تواند پرسپولیس را در بازی‌های حساس دچار مشکل کرده و بازیکنان این تیم بدون توجه به جایگاه خود در قالب تاکتیک تیمی، رفتار اشتباه فردی داشته باشند و پرسپولیس را متضرر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =