گلایه خداکرمی از برگزاری مراسمات در شهرداری تهران در روزهای کرونایی

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرداری گلایه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای شهر با اشاره به وضعیت کرونایی تهران گفت: شرایط امروز تهران در پی گسترش کرونا، پیچیده شده بگونه ای که  به مرگ های روزانه ۲۰۰ نفر نزدیک می شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰۰۰ تهرانی در بیمارستانها بستری هستند که۳۰۰۰  نفر به دستگاه وصل هستند و این به این معنا است که در روزهای آینده احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد، افزود: دولت دستورالمعل ناقص و ضعیفی برای این روزهای کرونایی صادر کرده که متاسفانه همان هم هنوز اجرایی نمی شود و پروتکل ها رعایت نمی شود.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه دولت توصیه کرده که دورکاری حداقل ۵۰ درصد در سازمانها اجرایی شود اما بسیاری از دستگاه های خود دولت مثل دانشگاه ها، وزارت صمت و ... آن را  اجرا نمی کنند، ادامه داد:  در شهرداری هم این رویه دیده می شود و این ازدحام در وسایل حمل و نقل عمومی ناشی از عدم اجرای دورکاری در سازمانها است که کارمندان مجبور هستند به سرکار بروند و جالب است که اگر برخی واحدها سرکار نروند فایده اش بیشتر است.

خداکرمی با بیان اینکه شهرداری می بایست موارد تخطی سایر دستگاه ها را شناسایی و در جلسه ستاد کرونا مطرح کند، افزود: متاسفانه شاهد هستیم در این روزها در شهرداری تهران،  هر روز یک  افتتاحیه  و بازدید برگزار می کنند و این برنامه ها چه ضرورتی دارد؟ در حالی که ما می گویم تهران تعطیل شود، اما شهردار مراسم میگیرد و این جای سوال دارد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1080194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =