اعمال محدودیت‌های تردد شبانه در پرتغال

با افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در پرتغال، محدودیت‌های تردد شبانه در این کشور اعمال می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، "آنتونیو کوستا"، نخست وزیر پرتغال امروز (یکشنبه) اعلام کرد: با توجه به افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از روز دوشنبه محدودیت های محله‌ای برای تردد شبانه اعمال می‌شود.

نخست وزیر پرتغال گفت: بدون تردید تمامی اقدامات باید در راستای مهار همه گیری بیماری کووید-۱۹ باشد. همچنین درصورتیکه در انجام این کار موفق نباشیم لازم است اقدامات محدود کننده بیشتری اتخاذ شود.

منع تردد شبانه از ساعت ۲۳ تا پنج صبح روز بعد و در ۱۲۱ منطقه در این کشور از جمله لیسبون و پورتو اعمال خواهد شد. همچنین به گفته نخست وزیر پرتغال در این ۱۲۱ منطقه که محل سکونت ۷۰ درصد از جمعیت پرتغال است هیچ یک از ساکنان اجازه ندارند در تعطیلات آخر هفته در فاصله ساعات ۱۳ تا پنج صبح از خانه خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کشور پرتغال با جمعیتی بیش از ۱۰ میلیون نفر در مجموع ۱۷۳ هزار و ۵۴۰ مورد ابتلا به کووید-۱۹ و همچنین ۲۸۴۸ مورد مرگ ناشی از این بیماری را گزارش کرده است. به علاوه در روز شنبه تعداد مبتلایان جدید به رقم ۶۶۴۰ نفر رسید که از زمان آغاز همه گیری بیشترین رقم موارد ابتلا طی یک روز بوده است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1080226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =