تمام آمارهای قابل توجه سرمربی استقلال

محمود فکری با استقلال توانست به آمارهای خوبی که داشت، اضافه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمود فکری در نخستین دیدار استقلال در لیگ بیستم کاری را انجام داد که مربیانی همچون منصوریان، شفر و استراماچونی از عهده انجام آن برنیامدند و او در اولین بازی لیگ جدید با آبی پوشان، به برتری رسید.

فکری در نخستین تجربه حضور بر روی نیمکت استقلال از سد تیم مرموز مس رفسنجان گذشت. مسی ها که در دیدارهای پایانی تدارکاتی پیش فصل موفق شده بودند با نتیجه 3 بر صفر پرسپولیس و آرمان گهر و 3 بر یک پیکان را شکست داده بود، با انگیزه فراوانی پای به زمین مسابقه گذاشت.

استقلال در نیمه نخست نتوانست حمله جدی ای بر روی دروازه حریف تدارک ببیند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد اما شاگردان فکری در نیمه دوم کار را تمام کرده و با 2 گل از سد حریف خوب خود گذشتند.

محمود فکری در این بازی یازدهمین تجربه خود در قامت سرمربی در بالاترین سطح فوتبال کشورمان را پشت سر گذاشت. او که اسفند گذشته به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد، در 10 دیدار با این تیم، به 4 پیروزی و 6 تساوی رسید.

فکری در نخستین تجربه خود به عنوان سرمربی استقلال نیز بازهم تعداد باخت‌هایش را در عدد صفر نگه داشت ولی در تعداد پیروزی به عدد پنج رسید. فکری با یک برد دیگر می‌تواند مانند تساوی ‌هایش در عدد ۶ بایستد.

علاوه بر این آمار، محمود فکری همچنین به یک اتفاق مثبت دیگر هم رسید. او با نساجی در هفته بیست و هفتم و در دقیقه ۱۹ بازی برابر پرسپولیس از روی نقطه پنالتی از علی علیپور گل خورد اما بعد از آن گل دیگر دروازه تیمش تا پایان لیگ نوزدهم باز نشد.

به عبارت دیگر، نساجی با فکری در سه بازی به اضافه ۷۱ دقیقه دیدار با پرسپولیس دروازه اش را بسته نگه داشت و حالا ۹۰ دقیقه دیگر از بازی استقلال و مس رفسنجان را هم به اعداد قبلی اضافه کنید تا به عدد ۴۳۱ دقیقه برسید. تیم‌های فکری در چهار بازی اخیر و یا به عبارت دیگر در ۴۳۱ دقیقه گذشته گلی در لیگ برتر نخورده‌اند.
هواداران استقلال پس از بازی روز گذشته و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، امید زیادی به تیمشان دارند تا با داشتن مهره های خوب بر روی نیمکت، بتواند پس از سالها به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1080240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =