سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در واحد رشت برگزار می‌شود/ طبخ ۳۵۰۰ پرس غذا و توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از برگزاری سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این واحد دانشگاهی خبرداد.

قاسم قاسمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به آغاز مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: سومین مرحله رزمایش با طبخ بیش از ۳هزار و ۵۰۰ پرس غذا و توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی و ۳۰۰ پک بهداشتی در حاشیه شهر و مناطق برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مرحله از رزمایش با کمک خیرین، بسیج دانشجویی و مشارکت بیش از ۱۳ کانون دانشجویی از جمله کانون هلال احمر، کلبه ذهن، ادبی و... برگزار می‌شود که پیش بینی می‌کنیم نسبت به مراحل گذشته، شاهد مشارکت و استقبال گسترده‌ای از سوی دانشجویان و کارکنان باشیم.

قاسمی ادامه داد: همکاری و مشارکت با بخش‌های برون دانشگاهی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، یکی از برنامه‌های اصلی ما در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه بوده است که در این مرحله نیز از ظرفیت کمیته امداد در طبخ غذا و تامین اقلامی مانند برنج استفاده خواهیم کرد. این مشارکت و تعامل در مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه نیز ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد رشت خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، به دنبال ساماندهی دانشجویان رشته پرستاری برای فعالیت جهادی در بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =