رضا قوچان‌نژاد در رادار پرسپولیس

تأثیر محرومیت عیسی آل‌کثیر توسط کمیته استیناف AFC یحیی را به صرافت انداخته تا به فکر جذب قوچان‌نژاد مهاجم محبوب و محجوب فوتبال ایران باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ گوچی که در سال‌های اخیر یکی از گزینه‌های تیم‌های مطرح ایرانی بود حضورش در لیگ برتر طلسم شده و همچنان ترجیح می‌دهد به عنوان یک لژیونر در لیگ‌های اروپایی بازی کند. تراکتور تبریز آخرین تیمی بود که قصد جذب گوچی را داشت اما با مهاجم حال حاضر تیم زوله هلند به توافق نرسید تا او در لیگ هلند به بازی ادامه دهد.

با توجه به اینکه سهمیه لیگ برتر پرسپولیس به پایان رسیده در برهه کنونی جذب مهاجم برای پرسپولیس به راحتی نیست و این تیم باید منتظر پایان زمان نقل‌وانتقالات باشد تا بتواند بازیکن جذب کند. یحیی که جدا از فوروارد به یک دفاع وسط و یک دفاع چپ هم احتیاج دارد، امیدوار است بتواند رضایت قوچان‌نژاد برای بازی در ایران را جلب کند. گوچی قبلاً گفته بود فعلاً تمایلی برای بازی در لیگ برتر ندارد اما شاید نام پرسپولیس، رقم پیشنهادی آنها و حضور سرخ‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا مهاجم مشهدی سابق تیم ملی را وسوسه کند تا به ایران آمده و پیراهن پرسپولیس را به تنش کند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1080311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =