قوچان‌نژاد بهترین انتخاب برای خط حمله پرسپولیس است

بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس گفت: به نظر من اگر بتوانند قوچان‌نژاد را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ پرسپولیس در مورد وضعیت خط حمله این تیم گفت: «بازیکنان خوبی در خط حمله حضور دارند و به هر حال زحمت خودشان را می‌کشند ولی با توجه به تأیید محرومیت ۶ ماهه عیسی آل‌کثیر قطعاً پرسپولیس نیاز به یک مهاجم گلزن و باتجربه دارد تا در فینال آسیا و رقابت‌های لیگ برتر دچار مشکل نشود.»

پیوس که این روزها در لیگ ۲ تیم دارد در ادامه پیرامون احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در پرسپولیس گفت: «به نظر من اگر بتوانند این مهاجم را بیاورند خیلی خوب است و کمک زیادی به پرسپولیس می‌کند. قوچان‌نژاد یک مهاجم چپ و چهارچوب‌شناس است که تجربه بالایی هم دارد و به نظر من انتخاب بسیار خوبی است ولی باید دید می‌تواند از اروپا به پرسپولیس بیاید یا نه؟ آنچه مسلم است پرسپولیس در خط حمله قطعاً نیاز به تقویت دارد و باید یک مهاجم تراز اول بخرد؛ حتی اگر انتقال قوچان‌نژاد قطعی نشود پرسپولیس باید به فکر جذب یک مهاجم دیگر باشد و خط حمله‌اش را تقویت کند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1080335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =