راه‌اندازی نشریه آموزش و بهسازی منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی لامرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: نشریه «آموزش و بهسازی منابع انسانی» با تأیید کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر این دانشگاه مجوز انتشار گرفت.

سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد درباره آغاز فعالیت نشریه «آموزش و بهسازی منابع انسانی» گفت: درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد مبنی بر راه‌اندازی نشریه «آموزش و بهسازی منابع انسانی» در شانزدهمین جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات حوزه علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، هدف از راه‌اندازی این نشریه را انتشار آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه آموزش و بهسازی منابع انسانی دانست و عنوان کرد: پژوهشگران می‌توانند مقالات پژوهشی مستخرج از پژوهش‌های خود را برای ارزیابی به این مجله ارسال کنند. 

هاشمی خاطرنشان کرد: اکنون این دومین مجله دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در حوزه علوم تربیتی است که مجوز انتشار گرفته و نخستین مجله به نام  Education Experiences بود که در حال انتشار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد تأکید کرد که هر دو مجله شاخص‌های لازم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب کرده‌اند و پرونده هر دو مجله برای کسب امتیاز لازم به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =