بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین راه‌اندازی می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک گفت: جهت تسریع در اتمام پروژه ساختمان بیمارستان و تجهیز آن در راستای خدمات‌رسانی به مردم محروم منطقه و پیگیری ریاست دانشگاه مقرر شد با امضاء تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به اتمام پروژه مذکور و بهره برداری از آن اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، جلسه طرح تابش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک با حضور رئیس و معاونت توسعه مدیریت منابع واحد و معاون نظارت مالی مرکز، نظارت ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و سرپرست اداره کل منطقه ده مرکز نظارت برگزار شد.

در ابتدای جلسه خلیلی معاون نظارت مالی مرکز نظارت به اهداف دبیرخانه طرح تابش مبنی بر شناسایی مشکلات و ظرفیت‌های بالقوه واحدها اشاره کرد و گفت: با برگزاری جلسات مستمر مشکلات اساسی بررسی و راهکارهای لازم جهت اصلاح و ترمیم ارائه خواهد شد.

در ادامه زارعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک با تشریح مشکلات و وضع موجود اظهار کرد: اقداماتی در جهت ایجاد انضباط مالی و اداری و چابک سازی ساختار اداری واحد صورت گرفته است.

وی در خصوص وضعیت پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی تصریح کرد: جهت تسریع در اتمام پروژه ساختمان بیمارستان و تجهیز آن در راستای خدمات‌رسانی به مردم محروم منطقه و پیگیری ریاست دانشگاه مقرر شد با امضاء تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به اتمام پروژه مذکور و بهره برداری از آن اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه به نحوه فعالیت واحدهای تولیدی(دامداری، مرغداری، گلخانه، پرورش ماهی و ...) در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه مبنی بر کسب درآمدهای غیر شهریه پرداخته شد و بر اساس توضیحات ارائه شده توسط سرپرست واحد، طرح مجتمع آموزشی، تولیدی، تحقیقاتی غذای طیب ۱ (گاوداری، مرغداری، کارخانه خوراک دام، پرورش دام سبکد) تدوین شد که توسط مراجع ذی صلاح در حال بررسی است. لذا پس از تأیید با تأسیس یک شرکت و جذب سرمایه گذار فعالیت‌های تولیدی با استفاده از امکانات و تجهیزات دانشگاه آغاز می‌شود.

ضمناً در رابطه با سایر موضوعات نظیر وضعیت زمین‌های مرکز قرچک، مرکز آموزشی سما پاکدشت و قرارداد خرید و سایل آزمایشگاهی و پایلوت صنایع غذایی مقرر شد که آخرین گزارش وضعیت پرونده‌های آن‌ها به دبیرخانه طرح تابش ارسال شود.

انتهای پیام/   

کد خبر: 1080410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =