«سجاد بنابی» معاون وزیر ارتباطات شد

وزیر ارتباطات در حکمی سجاد بنابی نائب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را به سمت سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی با صدور احکام جداگانه‌ای معاونان جدید خود را در حوزه برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و همچنین توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، منصوب کرد.

براین اساس سجاد بنابی نایب‌رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت به سمت سرپرست «معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع» وزارت ارتباطات منصوب شد.

وزیر ارتباطات با هدف حفظ پویایی بدنه مدیریتی وزارت ارتباطات در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید و در پی درخواست استعفای سیروس موثقی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این وزارتخانه، با تقدیر از تلاش‌های وی در دوران مدیریتی خود به‌ویژه در جهت «تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال» با این درخواست موافقت کرد.

آذری جهرمی در پاسخ به درخواست استعفای موثقی نوشت: «جناب آقای مهندس موثقی، تلاش‌های شما را چه در عرصه مدیریت در شرکت ارتباطات زیرساخت و چه در مسئولیت معاون برنامه‌ریزی ارج می‌نهم. تئوریزه کردن و پیاده‌سازی تغییر ساختار وزارتخانه برای حرکت به‌سوی اقتصاد دیجیتال از اقدامات ماندگار جنابعالی است؛ عدم امکان همراهی جنابعالی در ادامه مسیر کوتاه باقیمانده دشوار است اما با توجه به شرایطی که بیان شد، چاره‌ای جز پذیرش استعفا باقی نمی‌گذارد. ضمن تشکر از همه تلاش‌های صادقانه و همدلانه جنابعالی و با آرزوی عاقبت به خیری و سلامت با استعفای جنابعالی موافقت می‌کنم. سربلند باشید.»

با قبول استعفای موثقی، آذری جهرمی با صدور حکمی فرهاد معارفی معاون سابق توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع این وزارتخانه را به سمت «معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» منصوب کرد.

آذری جهرمی تأکید کرد: «انتظار می‌رود اقدامات مؤثر و ارزشمندی که در زمان تصدی مهندس موثقی پیگیری شده به ویژه در دو حوزه شبکه ملی اطلاعات و برنامه فضایی صلح آمیز، با جدیت دنبال کنید و به سرانجام برسانید.»


انتهای پیام/

کد خبر: 1080411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =