انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی

تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری بین مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران به امضای امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور رسید.

لشگری در این نشست، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای موفقیت‌های چشمگیری داشته، بر ضرورت توسعه ورزش همگانی در بزرگ ترین دانشگاه حضوری کشور تأکید کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تندرستی اعضای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اعم از دانشجویان، استادان و کارکنان و خانواده های آنان، برنامه ریزی و پیگیری در حوزه ورزش همگانی با جدیت ادامه دارد.

لشگری، تشکیل کمیته مشترک برای اجرا و پیشبرد اهداف مدنظر در تفاهم نامه را با حضور نمایندگان مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران، ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این مرکز در راستای تندرستی و نشاط اجتماعی، گام‌های موثرتری را بردارد.

وی، هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه را توسعه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویدادهای ورزشی، جشنواره ها، همایش ها، مسابقه ها، المپیادها و غیره مرتبط با حوزه ورزش همگانی در راستای حفظ و ارتقای تندرستی، فراهم کردن شرایط مطلوب، ایجاد پایگاه های تندرستی و نشاط اجتماعی از راه توسعه ورزش همگانی و تفریح سالم و ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی کشور برشمرد.

دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت طلایی برای توسعه ورزش و تندرستی در کشور

همچنین رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر انسجام بین فرآیندهای اجرایی و توانمندی منابع انسانی، اظهار کرد: تفاوت بین توانمندی و دانش، یکی از شکاف های عمده بین دانش آموختگان کشور است و این موضوع در دانش آموختگان ورزش هم دیده می شود.

افشین ملایی با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت بدنی بین تمامی دانشجویان کشور، دانشگاه آزاد اسلامی را فرصت طلایی برای توسعه ورزش و تندرستی در کشور دانست و افزود: با توجه به زیرساختهای قابل ملاحظه دانشگاه آزاد اسلامی، قطع به یقین با توانمندسازی و توسعه فعالیت بدنی می توان امید داشت که کم‌تحرکی دانشجویان کاهش یابد.

وی با تاکید بر ضرورت تندرستی تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است پایش سلامتی از مهم ترین محورهای کاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

ملایی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه کلان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به مقوله ورزش و همچنین حضور لشگری در مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه، می‌توان انتظار داشت که این دانشگاه در تحول ورزش کشور،نقش خود را به خوبی ایفا کند.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون ورزش های همگانی جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =