توسعه شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد مراکز تحقیقاتی اولویت دانشگاه است

رئیس کمیسیون تخصصی عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی از گسترش و توسعه شرکت دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان خبر داد و افزود: سیاست های عمرانی دانشگاه نیز منطبق بر این توسعه رقم می خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علی عطار زاده رئیس کمیسون تخصصی عمرانی دانشگاه آراد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه جلسه معاونان و کارشناسان عمرانی مراکز استان ها که به صورت مجازی برگزار شد ،گفت: ضروری است که بهبود کیفیت بهره برداری  از فضاهای آموزشی ،پژوهشی ،رفاهی ، ورزشی جهت استفاده  کلیه دانشجویان دراولویت کار مسئولان فنی وعمرانی دانشگاه ها قراربگیرد.

این مسئول اجرای تاکید کرد: با توجه به عدم  کمبود فضای آموزشی و سهولت دسترسی افراد کم توان جسمی ازامکانات مجموعه دانشگاههای  استان، بررسی مداوم و بهبود ایمنی ساختمان ها امربسیار مهمی است و ایجاب می کند که تمامی مسئولین واحدها و مراکز با جدیت تمام پیگیرحل و رفع این موارد باشند.

وی با بیان اینکه  دانشجویان و افراد با کم توانی جسمی نیز باید مثل سایرین از تمامی فضاها و امکانات دانشگاه براحتی استفاده کنند تأکید بر اصلاح تمامی موارد در کلیه واحدها داشتند و همچنین توجه به صرفه جویی و کاهش مصرف انرژی با اصلاح و بازسازی ساختمان های دانشگاه رایکی دیگر از فعالیت های پیش روی مدیران فنی و عمرانی  اعلام کرد.

 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: توسعه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در راستای توسعه علمی و فنی در دانشگاه و همچنین فاصله گرفتن از شهریه های دانشجویی باکسب درآمدهای غیرشهریه ای از موارد مهم ومورد توجه ما در اجرای پروژه های عمرانی دانشگاه می باشد.

  وی افزود: سیاست کلان سازمان برراه اندازی  پروژه های عمرانی  جهت توسعه شرکت های دانش بنیان و ایجاد مراکز تحقیقاتی برمینای استفاده از پتانسیل دریا محوربودن  استان در حوزه شیلات ، محیط زیست، دریانوردی وکشاورزی است که  در راستای آن درشروع کار افزایش درآمد  ودرنهایت  تکمیل پروژه های  عمرانی دانشگاه راشاهد خواهیم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1080608

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =