دلخوشی به «بایدن» فایده‌ای ندارد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما تا زمانی که در داخل کشور به خودمان اتکا نکنیم و چالش‌های داخلی را رفع نکنیم، قطعاً برای ما ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تأثیر نتیجه انتخابات آمریکا بر وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: ما تا زمانی که در داخل کشور به خودمان اتکا نکنیم و چالش‌های داخلی را رفع نکنیم، قطعاً برای ما ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارند.

اکرمی افزود: ما در ابتدا باید به بیگانگان یک نگرش فرعی و نسبت به خودمان یک نگاه اصلی داشته باشیم. اگر ما مشکلات داخلی کشورمان را حل نکنیم، انتظار نداشته باشید که بایدن مشکل ما را حل کند یا ترامپ.

وی گفت: این را باید بدانیم که استراتژی کلی آمریکا فقط سلطه است، نه فقط نسبت به ایران، نسبت به بسیاری از کشورها چنین راهبردی را دارد. دلخوشی به رؤسای جمهور آمریکا برای ما فایده‌ای ندارد. ما باید در داخل کار کنیم و اصل را هم بر خود بگذاریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: اگر بایدن واقعاً رفتار ترامپ را نمی‌پسندد و قول داده است که من معاهدات بین‌المللی را برمی‌گردانم، شاید گشایش‌هایی برای ایران اتفاق بیافتد.

اکرمی تصریح کرد: قدرت گرفتن جو بایدن در آمریکا تأثیری در تقویت و تضعیف جریان‌های سیاسی داخل ایران نخواهد داشت. عمده دعواهای جناح‌های سیاسی کشور بیشتر لفظی است و شدت و ضعف تاثیرگذاری‌شان برجامعه و مردم هم به عملکردشان مربوط است.

منبع: مهر
انتهای پیام/

کد خبر: 1080639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =