«پژوهشیار» الگوی بارز تبدیل سیستم سنتی به مدرن و کاربردی است

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: سامانه جامع مدیریت پژوهشی (پژوهشیار) الگوی بارز تبدیل سیستم سنتی به مدرن و کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، درباره اتوماسیونی‌شدن مراحل ثبت درخواست عنوان و پروپوزال تا مرحله نهایی دفاع از پایان‌نامه و رساله اظهار کرد: با وجود مزایا و معایبی که هر تغییر روشی برای خود دارد؛ اما به جرئت می‌توان گفت در عرصه‌ای که مرزهای پیشرفت علم لحظه به لحظه در حال جابه‌جاشدن است، واقعاً دیگر جایی برای سیستم‌های سنتی باقی نمی‌ماند.

وی افزود: از معایب سیستم‌های سنتی می‌توان به مصرف بیش از حد و بیهوده کاغذ، اتلاف زمان، تردد و مراجعات غیرضروری دانشجویان و ... اشاره کرد.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس عنوان کرد: سامانه جامع مدیریت پژوهشی (پژوهشیار) الگوی بارز تبدیل سیستم سنتی به مدرن و کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

نجفی بیان کرد: این سامانه با جمع‌آوری و یکپارچه‌کردن اطلاعات مربوط به امور پژوهشی استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی یک بانک اطلاعاتی جامع علمی و پژوهشی را ایجاد و در کمترین زمان و به‌صورت دسترسی آسان و راحت برای تمام کاربران، فضایی مناسب برای پیشبرد اهداف علمی خود فراهم کرده است.

وی توضیح داد:  امید است مسئولان ذی‌ربط با به‌روزرسانی که در این سامانه انجام می‌دهند، نواقص و ایرادات احتمالی را به حداقل برسانند.

مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت فعلی پیشرفت تکنولوژی و نحوه انجام امور اداری و سایر موارد که به‌صورت الکترونیکی و سیستمی انجام می‌شود، پژوهشیار گام مفید و مؤثری در دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =