اختصاص امتیازات ویژه به شرکت‌کنندگان جشنواره «از حماسه تا حماسه»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: شیوه‌نامه ترغیبی دانشگاهیان واحد دانشگاهی دماوند جهت شرکت در جشنواره از حماسه تا حماسه تنظیم می‌شود تا علاوه بر امتیازهای مندرج در بخشنامه‌های مربوط، امتیازات بیشتری برای هر یک از استادان، دانشجویان و کارمندان تصویب شود.

مهدی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات برگزاری جشنواره مجازی «از حماسه تا حماسه» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اظهار کرد: با ابلاغ آیین‌نامه جشنواره از معاونت فرهنگی و دانشجویی کارگروهی تخصصی تشکیل شده و جلساتی به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی برگزار شده است.

وی افزود: همچنین اطلاع رسانی‌های لازم با محوریت وب‌سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی و سپس کانال‌ها و گروه‌های مختلف در پیام‌رسان‌های واحد دانشگاهی دماوند انجام شده است. جهت ثبت صفحات و کانال‌ها، صفحه‌ای نیز به همین منظور در وب سایت معاونت پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند بیان کرد: همچنین مقرر شده تا شیوه‌نامه ترغیبی دانشگاهیان واحد دانشگاهی دماوند جهت شرکت در جشنواره نیز تنظیم و اطلاع رسانی شود که بر اساس آن، علاوه بر امتیازهای مندرج در بخشنامه‌های مربوط، در کمیته‌ای ویژه نیز امتیازات بیشتری برای هر یک از استادان، دانشجویان و کارمندان تصویب شود.

 ملک‌محمدی درباره امتیازات درنظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان جشنواره «از حماسه تا حماسه» تشریح کرد: از جمله این امتیازات می‌توان به امتیاز استمرار فعالیت فرهنگی برای استادان و اعضای هیئت علمی شرکت کننده در جشنواره و یا ترغیب کننده دانشجویان است. همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده با گروه معارف، دانشجویان گرامی پس از ارزیابی، از نمره فعالیت‌های فوق‌العاده در دروس مرتبط معارفی بهره‌مند می شوند. کارکنان دانشگاه نیز از تشویقی و درج در پرونده پرسنلی بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: افزون بر این، به مناسبت هفته وحدت و بزرگداشت مقام پیامبر گرامی (ص) و با توجه به اهانت به حضرت ایشان، در قالب «جشنواره از حماسه تا حماسه»، طرح تغییر پروفایل‌های همکاران به تصاویری مربوط به پیامبر عظیم‌الشان اسلام به اجرا درآمد. همچنین به همت کانون بین المللی «راه نو» کلیپ و تصاویر ویدئویی به مناسبت همین ایام آماده شده است. با تلاش اعضای دانشجویان تشکل انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کلیپهایی درباره شهدا درحال آماده‌سازی است که امیدواریم به زودی در فضای مجازی منتشر شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در ارتباط با نودانشجویان نیز گفت: تاکنون کمیته‌ای مربوط به پیگیری امور دانشجویان ورودی جدید تشکیل و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است. از این جمله می توان به تهیه کلیپ معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و نیز تهیه کلیپ‌هایی از سوی تشکل‌ها و بسیج دانشجویی جهت معرفی خود اشاره کرد. دفترچه راهنمای بخش‌های مختلف واحد نیز در حال به روزرسانی است که به زودی در اختیار دانشجویان گرامی قرار خواهد گرفت. با توجه به این که هنوز ثبت نام از نودانشجویان به پایان نرسیده، برنامه ریزی شده تا در 16 آذر و روز دانشجو مراسمی با شکوه با بهره گیری از فضای مجازی برگزار و در عین حال، این گروه از دانشجویان نیز تکریم و راهنمایی شوند.

ملک‌محمدی خاطرنشان کرد: فرم‌های علاقه‌مندی های فعالیت‌های فرهنگی و نیز تعهدنامه مربوط به آراستگی و شئون رفتاری هم در اختیار دانشجویان مراجعه کننده قرار می گیرد و پس از پایان ثبت نام، همکاران دانشگاه با توجه به علاقه‌مندی های اعلام شده، استعدادیابی و جهت دهی های لازم را دنبال خواهند کرد. مرکز مشاوره سلامت نیز برنامه تشکیل پرونده سلامت برای یکایک دانشجویان و نیز برگزاری نشست‌هایی برای این دانشجویان در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =