قرارگاه مبارزه با کرونا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران تشکیل شد

قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف ارسال همیار سلامت به بیمارستان‌ها تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران تشکیل شد.

محمد شکیبا در گفت‌وگو با کرونا-توسط-بسیج-دانشجویی-دانشگاه-آزاد-اسلامی">ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: قرارگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار است با قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون(س) تهران در راستای مبارزه با ویروس کرونا همکاری داشته باشد.

وی درباره اهداف تشکیل قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: اعزام همیار سلامت به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هدف اصلی تشکیل این قرارگاه است. 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران ادامه داد: دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در صورت تمایل داشتن به همکاری می‌توانند در سایت جهادگران سلامت اقدام به ثبت نام کنند.

وی مطرح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در تلاش است تا فیلدی در سایت جهادگران سلامت به نام دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی ایجاد کند و از این طریق دانشجویان را دعوت به همکاری کند.

شکیبا با تاکید بر اینکه نخستین گام برای مبارزه با ویروس کرونا؛ قطع زنجیره انتقال ویروس است، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه سایر دفاتر بسیج دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال تدوین طرح و ایده‌های جدید برای مبارزه با بیماری کرونا هستند که در روزهای آینده اخبار آن رسانه‌ای خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =