تقابل شماره ۶های سابق آبی‌پوش در کنار رود کارون!

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بیستم،آبی پوشان پایتخت،میهمان فولاد خوزستان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)-تینا نجفی؛ در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بیستم،آبی پوشان پایتخت،میهمان فولاد مردان خواهند بود. این دیدار از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

به زبان آمار!

این دو تیم پیش از این ۴۵ بار روبروی هم صف آرایی کرده‌اند که استقلال با ۲۰ پیروزی، از این حیث بر رقیب خود برتری دارد. آمار دیگری که کفه ترازو را به نفع آبی ها بالا می برد، شکست ناپذیری آن ها در ده مسابقه اخیرشان در لیگ برتر است. استقلال پس از تحمل شکست در هفته بیست و یکم لیگ نوزدهم در مقابل گل گهرسیرجان، تا به امروز دیگر در لیگ تن به شکست نداده است. اما نتیجه آخرین رویارویی به نفع اهوازی هاست. در آن دیدار، فولاد مردان در اهواز با نتیجه ۲ بر ۱ آبی پوشان را شکست دادند.

جدال دو شماره ۶

دیدار بین دو تیم استقلال و فولاد، آزمون مربیگری دو شماره شش سابق آبی هاست. نکونام در سه مسابقه لیگ برتری در مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصل آن یک پیروزی و دو تساوی است.
محمود فکری هم در تنها دیداری که در دور برگشت لیگ نوزدهم در مقابل فولاد قرار گرفت، با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز از میدان خارج شد.بنابراین آخرین تقابل فکری_نکونام که اتفاقا دیداری پر فرازو نشیب و پر حادثه بود، به نفع فکری به پایان رسیده است.

جایگاه استقلال!

آبی پوشان لیگ بیستم را با پیروزی مقابل مس رفسنجان آغاز کردند. آنها با تفاضل گل کمتر نسبت به شهرخودرو، نساجی و گل گهر در جایگاه چهارم جدول حضور دارند و برای کسب دومین پیروزی فصل خود راهی اهواز شده اند.

جایگاه فولاد!

 شاگردان نکونام اما در دشت نخستین پیروزی خود ناکام بودند و با گریز دیرهنگام از شکست در مقابل ذوب آهن جایگاه ششم را در پایان هفته نخست کسب کردند. بدون شک آن ها در مسابقه حساس مقابل استقلال، در جستجوی سه امتیاز خانگی خود هستند.

اتفاق خوب اردوگاه آبی!

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بالاخره باز شد و قرارداد بازیکنان جدید در هیات فوتبال ثبت شد تا محمود فکری هم بتواند همانند ۱۴ تیم دیگر لیگ، از تمام نفراتش بهره برد.

حال باید دید این صف آرایی در نهایت با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود و امتیاز مهم دومین دیدار فصل در اهواز باقی می ماند یا با شاگردان فکری، راهی تهران می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =