تقویت ورزش‌های همگانی در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به راه اندازی شورای تخصصی ورزشی این دانشگاه گفت: تقویت ورزش های همگانی در کنار ارتقای کیفیت تربیت بدنی از اولویتهای این شورا است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حجت الاسلام و المسلمین فرج الله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در اولین نشست شورای تخصصی ورزش این دانشگاه که با حضور مسئولان و مدیران تربیت بدنی واحدهای دانشگاهی این استان در واحد اهواز برگزار شد، با بیان مطلب فوق، این شورا را یکی از بازوان مهم برای تقویت و ارتقای کیفی ورزش در خوزستان خواند و خواستار توجه جدی به این شورا شد.

وی ورزش و توجه به سلامت جسمی را یکی از دستورات موکد دین مبین اسلام خواند و گفت: توجه به ورزش می تواند امید به زندگی و سلامت عمومی جامعه را افزایش دهد.

   رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و خدمات واحدهای دانشگاهی این استان با بیان این مطلب که آنچه امروز در دست داریم، حاصل تلاش همکاران است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک سرمایه گرانبهایی است که ارتقای آن در همه زمینه ها وظیفه کنونی ماست.

براتی با تاکید به اینکه در دوران کنونی تکیه و وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه دانشجویی در حال کاهش است گفت: با امکانات و تجهیزات تخصصی ورزشی در دانشگاه علاوه بر تقویت ورزش همگانی، می توان سرمایه های خوبی را در این زمینه جذب کرد.

وی در این نشست از اعضای شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خواست به منظور استفاده بهینه از امکانات، مدیریت هزینه،برگزاری مسابقات حرفه ای ، درآمد زایی،برگزاری برنامه های خلاقانه ورزشی برنامه ریزی ویژه ای را داشته باشند .

 گودرز شاطری نایب رییس شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دفاتر تربیت بدنی و تیم های ورزشی این استان، امکانات و تجهیزات پیشرفته و تخصصی ورزش در واحدهای دانشگاهی استان خوزستان را بهترین فرصت به منظور ارتقای کمی و کیفی ورزش این استان خواند و گفت: برنامه ریزی مناسبی برای تقویت ورزش دانشگاه ها و همچنین جذب سرمایه های ورزشی تدارک شده است که با راه اندازی شورای تخصصی ورزشی، با سرعت بیشتری عملیاتی می شوند.

بابک داودی  دبیر شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست به تشریح وظایف و اختیارات شواری تخصصی براساس آیین نامه این دانشگاه پرداخت.

در پایان این نشست، پس از انجام رای گیری، آقایان اکیر سعیدی فر، مهران تقی پور، مهدی دلاوران، علیرضا جلیل پور، مصطفی خدا دوست، سید احمد علوی، سعید تنورساز به عنوان اعضای شورای تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080812

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =