تیم ناشناخته استقلال برابر فولاد خوزستان

با اینکه یک هفته از آغاز لیگ برتر گذشته و تیم‌ها به یک شناخت نسبی از یکدیگر رسیده‌اند اما استقلال در هفته دوم برابر فولاد خوزستان می‌تواند یک تیم ناشناخته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات سبب شد محمود فکری نتواند از ۷ بازیکن جدید خود یعنی رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، محمد نادری، متین کریم‌زاده، سیداحمد موسوی و بابک مرادی استفاده کند و قطعا با باز شدن پنجره، فکری تیمی کاملا متفاوت را راهی دیدار با فولاد خواهد کرد.

مصدومیت داریوش شجاعیان و عدم آمادگی کامل محمد دانشگر و شیخ دیاباته هم تعداد نفرات غایب در ترکیب اصلی استقلال را به عدد ۱۰ رساند. (البته دیاباته و دانشگر دقایقی در بازی با مس رفسنجان به میدان رفتند) همه این عوامل سبب شده استقلال فکری برای فولاد و جواد نکونام به تیمی ناشناخته بدل شود و کار سرمربی جوان قرمزهای خوزستانی را دشوار کند. حضور نفرات جدید حتی سبب می‌شود در صورت نیاز فکری تاکتیک خود را نیز تغییر دهد. او در بازی برابر مس رفسنجان با سیستم ۲-۴-۴ تیمش را به میدان فرستاد و البته در دقایق پایانی آن را به ۱-۲-۳-۴ و حتی ۳-۳-۴ تبدیل کرد تا از قابلیت‌های نفرات حاضر در میدان نهایت بهره را ببرد. حالا و با حضور نفرات جدید او می‌تواند سیستم‌های مختلف از جمله ۲-۵-۳ را امتحان کند و با این کار بهره بیشتری از نفرات خود ببرد.

ناشناخته بودن استقلال می‌تواند کار فولاد را در اهواز مشکل کند و اگر آبی‌پوشان در این بازی به خواسته خود یعنی کسب نتیجه مطلوب برسند بهترین شروع را در سال‌های اخیر لیگ برتر خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1080819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =