جواب دراگان به منتقدین لیست جوان

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل تیم بوسنی و هرزگووین پاسخ انتقاداتی که به لیست این اردو شده بود را داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،رامین خادمیانی؛ دراگان اسکوچیچ پس از آنکه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد تیم ملی بوسنی و هرزگووین را به عنوان دومین حریف خود انتخاب کرد. حریف قدرتمند و غول کش اروپایی ایران که خود را برای بازی های لیگ ملت های اروپا آماده می کند در غیاب چند بازیکن خود از تیم ملی ایران پذیرایی کرد.
دراگان برای این بازی لیستی جدید را ارائه کرد که منتقدان زیادی داشت اما کسی از تفکرات آقای سرمربی خبر نداشت. اسکوچیچ که برای بار دوم بر روی نیمکت ایران می نشست سیستم و ترکیب جدیدی را برای این بازی در نظر داشت و برخلاف بازی اول خود که با سیستم 2-4-4 لوزی بازیکنان خود را به مصاف ازبکستان فرستاد این بار با 3 مدافع خلیل زاده، پورعلی گنجی و کنعانی زادگان، 5 هافبک نوراللهی، حاج صفی، میلاد محمدی، محرمی و امیری و 2 مهاجم رضایی و قلی زاده پای به میدان گذاشت و توانست دومین برد را در دومین بازی تدارکاتی بدست آورد.

فرصت‌هایی که غنیمت شمرده شد
کاوه رضایی لژیونر فوتبال ایران که در سال های دور از وطن در لیگ بلژیک خوش می درخشید دنبال فرصت بود تا انگیزه های خود با پیراهن تیم ملی کشورش را به رخ بکشد که اسکو این فرصت را در این بازی به کاوه داد و رضایی به زدن گل مزد بازی خوب خود را دریافت کرد و جواب اعتماد مربی را داد.
همچنین بازیکن آینده دار ایران مهدی قایدی که یار جانشین قلی زاده بود در 8 دقیقه حضور و در دومین بازی ملی خود گلزنی کرد تا برای رقبایش در خط حمله تیم ملی خط و نشان بکشد.

اقتدار آقای سرمربی
اسکوچیچ: " هیچ بازی دوستانه ای برای تیم ملی وجود ندارد" این گفته سرمربی تیم ملی ایران و هماهنگی و اطمینانی که در بازی تیم دیده شد کافی است تا هوادارن تیم ملی مشتاقانه منتظر مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 باشند و سربازان ایرانی را با افتخار به کشور قطر میزبان این رقابت ها بدرقه کنند.    

انتهای پیام/

کد خبر: 1080823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =