همایش انجمن مطالعات برنامه درسی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

هفدهمین همایش انجمن مطالعات برنامه درسی به صورت مجازی روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران امسال نیز همچون دوره­‌های قبل، گوشه‌ای از نظام آموزشی ایرانی را به نقد و بررسی گذاشته و این بار نیز در محفلی علمی و تربیتی، گامی رو به جلو را با هدف بهبود و ارتقای کیفی برنامه‌­های درسی مدارس برداشته و هفدهمین همایش سالانه خود را با همکاری دانشگاه تهران به بررسی چالش‌­ها و چشم­‌اندازهای ایرانی و جهانی برنامه‌­درسی اختصاص داده است.

هفدهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در حالی برگزار می‌شود که «کرونا» به بزرگ‌ترین چالش پیش روی جوامع امروز در اغلب زمینه­‌ها بدل گشته و نظام آموزشی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و لذا بنابر شرایط موجود و البته با در نظر گرفتن سطح کیفی مطلوب و امکان دسترسی عموم به موضوعات و مطالب مطرح شده، به صورت مجازی و غیرحضوری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۲۸ و ۲۹ آبان ماه به همت دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


لازم به ذکر است که شرکت در این همایش برای عموم آزاد و رایگان بوده و از طریق لینک ذیل «https://bayan.ut.ac.ir/live/wAekw» قابل دسترسی است. همچنین شرکت­ کنندگانی که متقاضی دریافت گواهی حضور در همایش هستند نیز می‌­توانند با مراجعه به سامانه همایش به آدرس «cms.icsa.org.ir» و پرداخت هزینه تا تاریخ ۲۶ آبان ماه، نسبت به ثبت درخواست «صدور گواهی حضور» اقدام کنند.

گروه‌های هدف همایش نیز شامل تمامی آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس، دانشجومعلمان، دانشجویان، پژوهش­گران و استادان دانشگاه‌های سراسر کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =