ارسلان مطهری بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا شد

مهاجم استقلال عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۰ در منطقه غرب را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با برپایی یک نظرسنجی از کاربران خود خواست تا نسبت به انتخاب بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا اقدام کنند.

در این نظرسنجی، ارسلان مطهری مهاجم استقلال با مهاجمینی از جمله عبدالرزاق حمدالله از النصر، بغداد بونجاح از السد، ویلتون از الشارجه، المعز علی از الدحیل، ایگور سرگیف از پاختاکور و پدرو از شباب الاهلی به رقابت پرداخت.

در نهایت و با پایان این رأی گیری، مطهری با کسب ۵۲.۵۸ درصد آرا به عنوان بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد در حالیکه در سوی مقابل عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی النصر موفق شده بود ۴۴.۵۶ درصد آرا را به خود اختصاص بدهد.

نزدیک ترین فرد به این دو نفر، بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد بود که تنها ۱.۶۸ درصد از آرا را کسب کرد و اختلاف بسیار زیادی با مطهری و حمدالله داشت.

ارسلان مطهری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲ گل برای آبی پوشان به ثمر رساند ولی حمدالله با ۷ گل بهترین گلزن این رقابت هاست.

سایت AFC در توضیح دلایل قرارگیری مطهری در این فهرست نوشته است: «امیر ارسلان مطهری بخشی از خط حمله جذاب استقلال است. او در اوایل سال ۲۰۲۰ از ذوب آهن به غول های تهرانی پیوست و در دومین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا د باخت ۲-۱ مقابل الاهلی عربستان در ماه فوریه گلزنی کرده بود.

مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی در مقابل الشرطه عراق به میدان رفت، با گلزنی بازی را به تساوی ۱ – ۱ کشاند. این نتیجه صعود را به دست تیم ایرانی واگذار کرد و آنها با پیروزی ۳-۰ برابر الاهلی به دور بعدی صعود کردند.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1080831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =