ابهام در گفته‌های حجت نظری

توضیحات سخنگوی باشگاه استقلال پیرامون مسائل مختلف این باشگاه چند پرسش در خصوص عملکرد مدیران استقلال به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،علیرضا حیدریان؛ در برنامه ورزش و مردم این هفته آقای حجت نظری به عنوان مهمان تلفنی حضور داشتند و در خصوص پرونده حقوقی جدید استقلال در فیفا یعنی شکایت استراماچونی و دیگر مسائل باشگاه صحبت کردند.

نظری در خصوص پرونده استراماچونی اظهار داشت که تیم حقوقی در زمان مدیریت قبلی کم کاری کرده اند. در صورتی که بنا بر اظهار خود ایشان همین تیم حقوقی با استخدام خانم سوسانا آن جی توانسته اند مطالبات ادعایی سرمربی سابق باشگاه را به حدود یک میلیون پانصد هزار یورو(با احتساب 5 درصد دیرکرد) برسانند. به راستی اگر این تیم کم کاری کرده اند چرا در ادامه کار دفاع از این پرونده را به همان وکلی یعنی سوسانا سپرده اند؟

خانم سوسانا یکی از وکلای موفق فیفا هستند و در پرونده پادوانی که درخواست غرامت نه میلیون دلاری مطرح شده بود، وکالت باشگاه استقلال را بر عهده داشتند که در آن پرونده رای به نفع استقلال صادر شد. همچنین وظیفه دفاع از حقوق باشگاه در پرونده های میگوئل کولی و ساشا شفر و همین پرونده استراماچونی به عهده ایشان بوده که با موفقیت همراه بوده است.

 نکته دیگری که در صحبت های این عضو هیئت مدیره مورد ابهام است اینکه طبق ادعای آقای سعادتمند مدیر عامل سابق استقلال در مذاکراتی که با وکلای استراماچونی در ایتالیا داشتند، مبلغ مورد ادعای ایشان یک میلیون هشتصد هزار یورو و با احتساب جریمه دیرکرد دو میلیون یورو بوده است در حالیکه ایشان مبلغ یک میلیون سیصد و پنجاه هزار یورو را مطرح می کنند. البته نکته ای که در اینجا مغفول مانده است اینکه این قدر که پایین آوردن این مبلغ برای دوستان مهم است این مسئله که این رقم (حدود پنجاه میلیارد تومان) باید به مربی ای پرداخت شود که درخانه اش نشسته است، مهم نیست.

بر اساس اظهارات اسدا... مقدم معاونت حقوقی باشگاه استقلال برای اظهار نظر دقیق در مورد نحوه و کیفیت دفاع از باشگاه در پرونده استقلال توسط وکلای خارجی باید منتظر ابلاغ رای از طرف فیفا باشیم تا مشخص شود ایشان چه اقداماتی انجام داده اند و استدلال ها و مستندات آنها چقدر موثر بوده است. قطعا پس از ابلاغ این رای مبالغ مورد ادعای طرف ایتالیایی هم ذکر شده و به ابهامات پایان می دهد.

همچنین آقای نظری فراموش کرده اند توضیح بدهند چرا در زمان مدیریت فتحی که باید برای پرونده های کولی و ساشا شفر جمعا چهار هزار فرانک برای اعتراض به احکام آنها به فیفا پرداخت می شد، این کار انجام نشد و اگر در فروردین امسال این مبالغ واریز نشده بود اساسا به اعتراض باشگاه در فیفا رسیدگی نمیشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =