مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه واحد اردبیل آذرماه برگزار می‌شود/ تهیه هزار بسته بهداشتی و معیشتی برای نیازمندان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: قصد داریم مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه دانشگاه آزاد اردبیل را با کمک تمامی ارکان دانشگاه در آذرماه برگزار کنیم.

رضا احمدیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به فعالیت‌های اخیر بسیج دانشجویی واحد اردبیل اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با کرونا، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل نیز فعالیت‌های جهادی را طی چندماه گذشته در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

وی افزود: بسیج دانشجویی از ابتدای سال جاری، اقداماتی از قبیل تهیه و توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بسته‌های بهداشتی را در دستور کار قرار داده است که این روند باتوجه به شروع موج سوم کرونا همچنان ادامه دارد.

احمدیان ادامه داد: بچه‌های بسیج دانشجویی‌، رزمایش کمک مومنانه را چند مرحله برگزار کردند و با کمک خیرین استان، بسته‌های کمک معیشتی را در اختیار نیازمندان قرار دادند. این اقدامات جهادی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری انجام شده است و به دنبال این هستیم که نقش دانشگاه و نیروهای جهادی را در حل مسائل و مشکلات اجتماعی، بیش از گذشته پررنگ کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اردبیل تصریح کرد: به دنبال این هستیم که مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه دانشگاه آزاد اردبیل را با کمک تمامی ارکان دانشگاه در آذرماه برگزار کنیم. در این مرحله، هزار بسته بهداشتی و معیشتی در مناطق محروم شهر اردبیل توزیع خواهد شد که نسبت به مراحل قبلی، ابعاد گسترده‌تری را در بر می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره چالش‌های آموزشی واحد اردبیل در چندماه گذشته گفت: متاسفانه سامانه آموزشیار در روزهای ابتدایی راه‌اندازی، دارای مشکلاتی از قبیل بارگذاری کُند اطلاعات و اختلال در روند امور آموزشی بود که دانشجویان را با مشکلاتی مواجه کرد. اما خوشبختانه به تدریج با رفع ایرادات سامانه، این مشکلات هم برطرف شد.

احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشجویان واحد اردبیل در ترم جدید با مشکل پرداخت شهریه مواجه نبودند و اکثر دانشجویان توانستند به راحتی در دانشگاه ثبت نام کنند. با این حال اما از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی درخواست داریم باتوجه به شهریه‌ای که دانشجویان در طول ترم پرداخت می‌کنند، سطح علمی و آموزشی دانشگاه کمی و همچنین کیفیت تدریس استادان نسبت به گذشته ارتقا یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080844

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =