آخرین وضعیت شکایت النصر از پرسپولیس/ رای به زودی صادر می‌شود

یک سایت عربی ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران، اعلام کرد این رای به زودی و در هفته پیش رو صادر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سایت عربی زبان «کوره» در گزارشی به بررسی وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس پرداخت و نوشت: «پرونده ای که با شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس آغاز شد جامعه ورزش را به خود مشغول کرد، پس از آنکه کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا اعتراض النصر را رد کرد این باشگاه درخواست تجدیدنظر داد. النصر به حضور بازیکنان فاقد واجد شرایط در تیم پرسپولیس اعتراض کرده بود.»

این سایت در ادامه بدون نام بردن از یکی از اعضای باشگاه النصر به نقل از او نوشت: «مدیریت باشگاه برای دفاع از شکایت جدید خود «مارکوس موتا» وکیل بین‌المللی را استخدام کرد که موفق شد باشگاه منچسترسیتی را در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند. همچنین دو وکیل بین‌المللی دیگر همراه موتا هستند که کلیه اطلاعات و مستندات را مطالعه کردند و در نتیجه درخواست تجدیدنظر داده شد.»

کوره همچنین با علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس صحبت کرده است. اشرف در این ارتباط گفت: «اعتراض باشگاه النصر ضعیف است و به موارد بی اساس تکیه کرده است از جمله بحث بداخلاقی باشگاه پرسپولیس. ما پرونده‌ای را ارسال کردیم که در آن تمام جزئیات را توضیح دادیم و اطمینان داریم در این پرونده پیروز خواهیم شد.»

اشرف افزود: «ممکن است مجازات‌هایی علیه پرسپولیس صادر شود اما این مجازات‌ها مانع حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نمی‌شود. در بدترین حالت ممکن است مجازات‌های مالی اعمال شود.»

این سایت عربی در بخش پایانی گزارش خود به نقل از یک منبع آگاه در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC اعلام کرد که کنفدراسیون آسیا روز چهارشنبه گذشته تمام مدارک و پرونده‌های مربوطه را در این زمینه دریافت کرده و قرار است حکم نهایی اواسط هفته آینده صادر شود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1080847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =