نشریه «منتظر» دانشگاه آزاداسلامی واحد ایذه به زودی منتشر خواهد شد

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه تلاش دارد تا اولین شماره نشریه منتظر با موضوعات سیاسی روز کشور را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، امکان برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه وجود ندارد.

سید رضا مرعشی در گفت‌وگو با ایسکانیوز ضمن اعلام این خبر بیان کرد: بیشتر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور انتخابات خود را به صورت مجازی برگزار کردند؛ اما تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هنوز نتوانسته‌اند انتخابات سالانه خود را برگزار کنند.

وی با بیان اینکه امکان برگزاری انتخابات به صورت حضوری در دانشگاه‌ها وجود ندارد، گفت: حضور نداشتن دانشجویان در دانشگاه‌ها و خطرناک آفرین بودن تجمعات به دلیل ویروس کرونا امکان برگزاری انتخابات حضوری را از تشکل‌های دانشجویی گرفته است. 

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه ادامه داد: متاسفانه هنوز زیر ساخت‌های لازم برای برگزای انتخابات به صورت مجازی در واحد ایذه برای هیچکدام از تشکل‌های دانشجویی فراهم نشده است.

وی درباه فعالیت‌های انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه عنوان کرد: در حال حاضر فعالیت‌های انجمن معطوف به فضای مجازی شده و اما با تلاش اعضا فعالیت دفتر کم یا متوقف نشده است.

مرعشی یادآور شد: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به عنوان مثال نمایشگاه عکسی را به صورت مجازی برگزار کرد یا با نمایندگان مردم شهر ایذه در مجلس شورای اسلامی جلسات پرسش و پاسخی را برگزار و در کانال خود منتشر کرد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: میزان استقبال دانشجویان از برنامه‌ها و تولید محتوا به صورت مجازی نسبت به مراسمات حضوری کاهش یافته است اما این موضوع باعث بی‌انگیزگی فعالان دانشجویی نخواهد شد.

وی به نشریه «منتظر» اشاره کرد و گفت: این نشریه متعلق به انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه بود اما متاسفانه بعد از کسب مجوز هنوز شماره‌ای از آن منتشر نشده است اما در تلاش هستیم تا اولین شماره این نشریه را با موضوعات سیاسی روز کشور به زودی منتشر کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =