حضور ملی‌پوشان در ضیافت شام سفیر ایران در بوسنی+عکس

اعضای تیم ملی جمعه شب در ضیافت شام سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین حضور یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ رضا قلیچ خان،سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین در این مراسم خطاب به اعضای تیم ملی کشورمان گفت:خوشحالم در جمع شما حضور دارم.از دیدن بازی شما در برابر بوسنی و هرزگوین و همچنین از کار تیمی خوبی که داشتید لذت بردیم. ان شالله که آینده خوب و روشنی داشته باشید.

در ادامه،دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشور با تشکر از سفیر ایران در سارایوو خطاب به اعضای تیم ملی کشورمان گفت : از حضور در بوسنی و هرزگوین خوشحالم. همچنین میدانم فضای این کشور برای شما حال و هوای شادی را به ارمغان آورده است و امیدوارم تا انتهای کار این شادی را ادامه بدهیم.

مهدی محمد نبی،دبیرکل فدراسیون هم در این ضیافت عنوان کرد: ضمن تشکر از آقای سفیر بابت استقبال و همراهی مجموعه سفارت جمهوری اسلامی ایران از لحظات نخست حضور کاروان تیم ملی باید بگویم اعضای تیم ملی که هم اکنون دور هم جمع شده اند در واقع اعضای یک خانواده هستند.واقعیت این است که این نفرات جدا از شایستگی های فنی از دید سلامت و اخلاق هم در نوع خود بی نظیر هستند.جو فوق العاده صمیمانه ای در اردو وجود دارد و خوشحالیم تیم ملی بوسنی که یک تیم اروپایی محسوب می شود را با زحمات آقای اسکوچیچ،سایر مربیان،بازیکنان و کادر سرپرستی شکست دادیم و با تلاش و صمیمیت همین روند را برای جام جهانی قطر ادامه خواهیم داد.

در پایان از سوی دبیر کل فدراسیون و سرمربی تیم ملی پیراهن شماره 10 تیم ملی به سفیر ایران در بوسنی و هرزگوین اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =