تشریح آخرین وضعیت محمد نادری، احمد موسوی و داریوش شجاعیان

پزشک تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت بازیکنان کرونایی و داریوش شجاعیان را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مهدی سیاهپوش درباره وضعیت سه بازیکن کرونایی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آرش داجلیری اولین بازیکنی بود که تست اول او مثبت شد و به قرنطینه رفت. روز گذشته از محمد نادری تست دیگری گرفتیم که قرار است جواب آن امروز به دست ما برسد.

وی افزود: اگر تست کرونای نادری منفی باشد، فردا تست دیگری می‌گیریم. احمد موسوی نیز مانند محمد نادری بار دیگر تست خواهد داد و اگر منفی بود برای دومین بار تست دیگری از او گرفته می‌شود.

پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه در صورت منفی بودن تست کرونای نادری و موسوی، این دو بازیکن می‌توانند به بازی هفته دوم لیگ برتر برسند یا نه، گفت: اگر تست‌ها منفی باشد، مشکلی برای حضور در تمرینات ندارند، اما بازی کردن‌شان بستگی به نظر کادر فنی دارد.

سیاهپوش گفت: اگر تست کرونای نادری مثبت بود، چرا باید اجازه می‌دادیم در تمرینات شرکت کند؟ پس از تست اول که منفی بود، نادری علائمی پیدا کرد که مشکوک به کرونا شده بود، به همین دلیل دوباره تست گرفتیم که این بار مثبت بود.

وی در رابطه با وضعیت مصدومیت داریوش شجاعیان تصریح کرد: شجاعیان نرم‌دوی را آغاز کرده و کم کم قرار است از نظر بدنی خودش را آماده کند.

پزشک تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مرتضی تبریزی گفت: از وضعیت این بازیکن خبر ندارم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1080897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =