نمایش مستندهای جهانی در «سینماحقیقت»

مجموعه‌ای از بهترین آثار مستند جهان در سال ۲۰۲۰ که جوایزی از جشنواره‌های معتبر به دست آورده‌اند، در بخش «بهترین‌های جهان مستند» چهاردهمین دوره‌ جشنواره «سینماحقیقت» به نمایش گذاشته می‌شوند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، در بخش‌های مختلف بین‌المللی این دوره‌ از جشنواره «سینماحقیقت» که به صورت غیررقابتی و در قالب نمایش‌های برخط (آنلاین) برگزار می‌شود، سعی شده تا بهترین آثار مستند یک سال اخیر سینمای جهان در این رویداد به نمایش درآید.

به همین منظور بخش «بهترین‌های جهان مستند» World’s Best در این دوره‌ جشنواره طراحی شده تا بهترین آثار مستند منتخب جشنواره‌های معتبر جهانی در سال ۲۰۲۰ در معرض دید مخاطبان ایرانی قرار گیرد.

در بخش «نمایش‌های ویژه» جشنواره «سینماحقیقت» هم جدیدترین فیلم‌های اساتید و مستندسازان شناخته شده جهان به نمایش گذاشته می‌شود.

‌مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرمـاه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =