تاکید AFC بر فینالیست بودن پرسپولیس باوجود شکایت النصر

کنفدراسیون فوتبال آسیا یکبار دیگر بر فینالیست بودن تیم پرسپولیس ایران باوجود شکایت النصر عربستان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ماجرای شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران بعد از باخت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به یکی از فرسایشی‌ترین اتفاقات فوتبالی آسیا تبدیل شده است. النصر به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان «غیرمجاز» از نماینده ایران به کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون آسیا شکایت کرد.

این شکایت در کمیته انضباطی AFC رد شد و النصری ها با به کارگیری وکلای خبره و بزرگ جهان از جمله وکیل باشگاه منچسترسیتی، اقدام به شکایت به کمیته استیناف کنفدراسیون آسیا کردند.

هرچند گفته می‌شود رای کمیته استیناف AFC هم به سود پرسپولیس اعلام خواهد شد اما النصری ها و رسانه‌های سعودی همچنان به فشار خود برای گرفتن نتیجه از شکایت شان ادامه می‌دهند.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند هفته گذشته در خبرها و گزارش‌هایی که روی خروجی سایت و شبکه‌های اجتماعی‌اش قرار داده، پرسپولیس را به عنوان فینالیست آسیا معرفی کرده است.

سایت AFC امروز هم گزارش کاملی از نحوه فینالیست شدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جزئیات نتایج این تیم از مرحله گروهی تا دیدار نیمه نهایی و برد مقابل النصر منتشر کرده است تا به نوعی مجدداً بر قطعی بودن حضور نماینده ایران در فینال این رقابت‌ها تاکید کرده باشد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۹ آذر بین پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا (مسابقات شرق هنوز برگزار نشده است) در دوحه قطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =